Jag menar i första världen
Runescape
Det är samma ställe i alla världar...
Alla är likadana.
Det är i grottan innanför general ståre, hos Numorf (nåt sånt), han är en dwarf med blåa kläder och är nära Anvilsen i dwarfen mines! ;)
↗ till inläggetVart kan man köpa såna dära Sten hackare eller vad man en ska kalla hittar aldrig -.-
det bruckar kallas "pickaxe"
Är det nån som säljer en hyfsat billig mithril helm
och finns det ett enkelt sätt att döda vampyren i vampire slayer
↗ till inläggetPalla komma ihåg alla namn !Det är samma ställe i alla världar...
Alla är likadana.
Det är i grottan innanför general ståre, hos Numorf (nåt sånt), han är en dwarf med blåa kläder och är nära Anvilsen i dwarfen mines! ;)
Pluss jag menar där falador port sarim och varrock är och det andra konstiga stället -.-
Kolla på kartan -.-
Oj skrev fel nån mod som kan ta bort inlägget?
nån som säljer en mithril fotskydd ?
↗ till inläggetnån som säljer en mithril fotskydd ?
finns det det fotskydd bättre än leather
↗ till inläggetnån som säljer en mithril fotskydd ?
menar du boots eller platelegs
Finns det miothril boots
nej bara leather boots
Platelegs ja pallar inte säga alla namn
Jag säljer coal ibland och iron ores.... Någon som har lust att köpa??
hallå är alla här "under lvl 30" eller???
Vem *** köper bronze eller iron?
Lol inte ja
↗ till inläggetTa det lungt, det är en massa, MASSA, skyltar med dödskallar längst marken där man inte ska gå för bi för att slippa bli dödad.
Och sen om man är i wilderness lvl 1 märker man ju det, och de enda som kan attackera en på lvl 1 wilderness är dom som har samma lvl som dig + eller - 1 lvl.....
Hela staden ligger utanför wilderness-gränserna, så man blir inte attackerad där.. ;)
Det farligaste "monstret" där är Skeleton lvl 25... ;)
Så du menar att bara medlemmar som e på samma lvl som jag kan attackera mig?
Jag vill sälja en gubbe !
Vill du köpa den från mig ? :P
↗ till inläggetDet finns olika "Nivåer" i wilderness, vi säger att du har lvl 30. När du är i "lvl 1 wilderness" kan bara dom som är lvl 29/30/31 attackera dig, när du är i "lvl 2 wilderness" kan bara dom som är på lvl 28-32 i combat attackera dig osv.. ;)Ta det lungt, det är en massa, MASSA, skyltar med dödskallar längst marken där man inte ska gå för bi för att slippa bli dödad.
Och sen om man är i wilderness lvl 1 märker man ju det, och de enda som kan attackera en på lvl 1 wilderness är dom som har samma lvl som dig + eller - 1 lvl.....
Hela staden ligger utanför wilderness-gränserna, så man blir inte attackerad där.. ;)
Det farligaste "monstret" där är Skeleton lvl 25... ;)
(När man går in i wilderness första gången den dagen [eller gången man spelar] kommer det upp en varningsruta.)
(Alltid när man är i wilderness är det ett märke längst ner i högra hörnet, som "[Dödskalle] lvl 5" osv.)