Gör ni de???jag gör!! namn: dj volvo :kung:
Gör Ni Egna Låtar?
Jag o tre kompisar håller på med en..namnet bestämmer vi när låten och texten är färdigskriven.
jaha va e de för musik stil då???
lugn början sen har vi funderat på att gå upp i ett högre o högre tempo genom låtens gång och sedan avsluta med ett lugnt gitarrriff lr basriff.
↗ till inläggetGör ni de???jag gör!! namn: dj volvo :kung:
Vad använder du för program till det då ?
Ejay och techno maker
aha..du gör musik på datorn :P
Jag använder Ejay...
Men håller på med en låt på elgitarr
coolt!!!har gjort ungefär 30 låtar och har hållt på i 1 år
min första låt!!!! :cool:
Det är ju tåkigt att göra låtar på datorn me massa techno-ljud <_< Man ska ju göra musik IRL med riktiga instrument.
ja men jag gillar techno
Mitt Ska/Reggae band har gjort en del, senaste låten hette Sunshine In Afternoon, eller så var det Sandwich Without Cheese. Vet inte riktigt.
Mesigt att göra på datorn ju..
Mm, om man gör musik på datorn så låter det ju bara pling-plong hela tiden <_<
Altså är det både bättre och roligare att göra musik med *riktiga* instrument ;)
Jaa och mina 3 kompisar ska göra ett hiphop band nåt som vet var man kan ladda ner program som gör ljud ?
↗ till inläggetdet gör jag ochså :cool:Det är ju tåkigt att göra låtar på datorn me massa techno-ljud <_< Man ska ju göra musik IRL med riktiga instrument.
Jag bara hittar på lite texter som jag sjunger en gång sen glömmer jag dem igen. :P
Har skrivit lite sånger. :S
Det är ju klart man är låtskrivare, bandet måste ju ha nåt att spela upp för publiken! ^_^
Jag o två kompisar spelar i ett band och vi har gjort några egna låtar