💬
Logga in
Fuska.se

Pokerus

30 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Tänkte att ni som inte visste kanske ville veta att man kan få en sak som heter poke rus.den gör så att ni kan träna pokemon lättare lr nåt.http://www.serebii.net/games/pokerus.shtml

Fick höra man kanske kan hitta celebi på route 123 men man har bara 1 i 268,435,456 vilket gör celebi till den mest sällsynta pokemonen som finns.Men det e bara ett rykte

1.Pokerus gör så att dina Pokemon blir starkare.Den smittar snabbt=skitbra.Har en Azurill med Pokerus,man får den genom att,ja,tur gäller det.Om man har tur så finns det en vild Pokemon med Pokerus.

2.Celebi,det är ett rykte,men Serebii.net försöker säga att Celebi inte finns på dom ställena.Det är bara skit som nån hittat på,Celebi finns inte någonstans där.Man kan överhuvud taget inte få honom där....

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

pokerus kan väll vara shiny?om en pokmeon har pokerus kanske den har shiny

det är 1% av 100000000000000000000000000000000000000000% att en sån kommer.

Nivå 1 · Novis

i vilken version finns pokerus?

och hur får man den? :blink:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6
↗ till inlägget

i vilken version finns pokerus?

och hur får man den? :blink:

pokerus finns på ruby/sapphire om den finns på fr/lg vet jag inte för jag har inte fått pokerus.Man får pokerus genom att möta en vild pokemon som har det chansen e väldigt liten att man möter en sådan pokemon.

Senast ändrad:

Det var ju det jag sa! :angry:

17 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

1.Pokerus gör så att dina Pokemon blir starkare.Den smittar snabbt=skitbra.Har en Azurill med Pokerus,man får den genom att,ja,tur gäller det.Om man har tur så finns det en vild Pokemon med Pokerus.

2.Celebi,det är ett rykte,men Serebii.net försöker säga att Celebi inte finns på dom ställena.Det är bara skit som nån hittat på,Celebi finns inte någonstans där.Man kan överhuvud taget inte få honom där....

Rockodile, jag kunde inte ha sagt det bättre själv. :)

Tack :D

Nivå 4 · Lärling

Om man möter en sån pkm me virus, måste man använda en attack på pkm för att få d eller räcker d me att man bara möter d och sen springa iväg så få man viruset?

18 Feb 2005

Ja,så gick det med min Azurill.....

Nivå 3 · Lärling

för mig med

Nivå 6 · Fuskare

Ni svarade ju inte på Ratiasu´s

fråga....

Senast ändrad:

Jo,man behövde ju bara möta den och springa iväg :visslar:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

pokerus kan väll vara shiny?om en pokmeon har pokerus kanske den har shiny

Shiny och PokéRus har inte nåt med varandra att göra. PokéRus är inte en PKMN utan en Pokémon influensa som smittar. När en Poké är smittad växer den bättre (attack, speed osv. blir högre).

Om en PKMN är Shiny har den en annan färg, det är int nåt en Poké har.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jo,man behövde ju bara möta den och springa iväg :visslar:

OK :)

11 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

jag har haft pokerus på guld! det smittade, och behåldes i boxerna, så ja kunde va lugn, men pokemon kan bara få pokerus 1 gång :(

Nivå 2 · Novis

1 gång?? mena du en sparning eller en matsh eller??

Nivå 1 · Novis

per pokemon. och just det, ett tips! du hade ju inget o göra, så berätta för mig hur man får streignht! hehe :P

Senast ändrad:

12 Mar 2005
Nivå 2 · Novis

Orka :P ...Min kära vän lyckades få Pokérus,och när jag skulle kolla vad det var så stängde han av...Blev inte lite sur på Lill E(som han kallas av mig)...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in