💬
Logga in
Fuska.se

Fable?

7 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Vad är fable för spel?

Vad går det ut på?

Vad ska man göra?

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Vad är fable för spel?

Vad går det ut på?

Vad ska man göra?

fable är ett äventyrs spel

16 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

läs en recension av spelet på någon spelsida så får du reda på vad det handlar om.

Nivå 0 · Nykomling

Fable är ett rollspel där du är en karaktär. Du växer,gifter dig,krigar,och lever en krigares liv. Du får även välja genom dina handlingar om du vill va ond eller god

Nivå 5 · Fuskare

som dom säger på reklamen "allt du gör har en konsenkvens" not sånt :D

17 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

reklamen stämmer inte riktigt.

varje handling har inte en konsekvens, du måste göra många onda/goda handlingar för att det ska märkas nån skildnad

19 Feb 2005
Nivå 1 · Novis

ja de e sant men om jag gör som jag o dödar en hel stad (jag spara innan å gick tillbacka) så får det ganska många konsikvenser min onda mätare blev full :evil: jag fick jättestora horn o det rök under marken på mej hehe o jag fick 80000 i böter men dom pengarna hadde jag inte så jag kan inte visa mej i stan (tur att jag spara innan)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ja de e sant men om jag gör som jag o dödar en hel stad (jag spara innan å gick tillbacka) så får det ganska många konsikvenser min onda mätare blev full  :evil:  jag fick jättestora horn o det rök under marken på mej hehe o jag fick 80000 i böter men dom pengarna hadde jag inte så jag kan inte visa mej i stan (tur att jag spara innan)

Även sånna stora brott glöms bort med tiden

du kan gå till en annan stad å sova ca två dagar , sen är dina synder bortglömda

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in