sur.... dom hade med den i superplay:P
Nintendo Revolution
Har fått nyss om ngt så mkt som hologram grafik.. :S Kanske NR har det :o
↗ till inläggetkanske detta kan vara kontrollen???
Var har jag sett denna kontrollen förr??
VEt nån när E3 visas?
Vart hålls E3 och kan man kolla på TV?
↗ till inläggetkanske detta kan vara kontrollen???
Man ser ju att det är en Gamucube-kontroll som dom fixat i Paint
Revulution kommer inte hela tiden måste alla Nintendo Fans hitta på nya konsoller
HAHAHA...Nintendo revliton...vilket skit...det kommer aldrig släppas nån Nintendo Revltion + det kommer aldrig heller finnas nått som hetter nintendo Revlotion....Dom borde i sånna fall vissat konsollen på E3 mässan......och det har dom ej gjort....haha....tro vad vill men jag vet saningen......
Bara för att dem flesta ser fejk bilder på google tror dem att det är sant.
Hahahahahhaha AEGD nintendos hemsida varför står det att den är skapad från mdta-online.co.uk AEGD
↗ till inläggetAEGD bara för dom kanske har snott bilden från Nintendos hemmsida och lagt upp den på sin och lagt ut den på Google.Hahahahahhaha AEGD nintendos hemsida varför står det att den är skapad från mdta-online.co.uk AEGD
Om det var så så skulle dem bli stämda AEGD 2 !
↗ till inläggetOkej du vinner jag hittade den på Google...Om det var så så skulle dem bli stämda AEGD 2 !
underhållande...
ojdå fel ämne
Det är nog mer än ett rykte se sista sidan i Club Nintendo
↗ till inläggetHAHAHA...Nintendo revliton...vilket skit...det kommer aldrig släppas nån Nintendo Revltion + det kommer aldrig heller finnas nått som hetter nintendo Revlotion....Dom borde i sånna fall vissat konsollen på E3 mässan......och det har dom ej gjort....haha....tro vad vill men jag vet saningen......
E3 kommer i maj så du behöver inte le :P
↗ till inläggetHAHAHA...Nintendo revliton...vilket skit...det kommer aldrig släppas nån Nintendo Revltion + det kommer aldrig heller finnas nått som hetter nintendo Revlotion....Dom borde i sånna fall vissat konsollen på E3 mässan......och det har dom ej gjort....haha....tro vad vill men jag vet saningen......
sanningen får alla reda på E3
↗ till inläggethittade en bild på Nintendos Hemsida
Lol... är det bara jag... eller påminner den där bilden om Electrolux's självgående dammsugare trilobite?
http://www.pixelcreation.fr/diaporama/observeur_2003/03.jpg
Nej du har fel, den liknar en blandning av Elecrolux dammsugare OCH en CD-spelare :P
* Inga planer på att koppla ihop DS och Revolution, men sen vet man inget om Gameboy-uppföljaren.
det är det ju visst!!
Nintendo själv har ju sagt att man ska det igenom trådlös WiFi