↗ till inläggetJag har läst men glömde skriva det! ok?Inte alla! OM du läser så är det dom som är tillverkade före den ?13? januari 2004 Så LÄS!
Alla Xbox Elsladdar Måste Bytas Ut
GC är mycket populärare än Xbox det är 50 sidor här och i Gc är det 100
i alla fall här på fuska.se
O de kan bero på att det typ bara är 9 åringar eller nått här. (På fuska.se.) Alla i min klass ,jag går i 7an, tyker xbox e myket bättre. Tom en som har ett gamecube tyker att xbox är bättre.
Enligt mej så e gamecube (gaycube :evil: ) för barn typ 3-9 år.
ps2 för sportälskare. (Dom har myket mer sportspel än nån annan spelkonsol.)
Xbox för tonåringar o vuxna som spelar spel typ 13-25+ år.
och om xbox har sämre grafik än gamecube heter jag adolf (vilket jag inte gör)
o sen säger du att xbox bara är ute efter pang pang. (Snaka om att alla tror att xboxs enda spel e halo.) Kallar du morrowind eller fable för pang pang nee.
Det enda som nintendo har gjort bra är NES!
O sen om du hatar xbox så myke va f*n gör du här? Gå till ditt gaycube forum i stället!!!
jag skiter väl i vad tommy tycker men trollungen har räät men sig gaycube om du vill det för det finns inte något som heter så om du trtor att det heter gaycubeistället för gamecube så jaa vet du inte mycket om gc!
Enda anlednigen varför det finns mer ämnen om gc är för att det är mer småbarn som spelar det.
PS:LINK_BLUE lär dig stava så att man kan förstå vad du menar
Småbarn knappast min kusin 13 år alla i hans klass har typ GC och ingen har typ xbox (nån har det säkert)
jag slipper byta 2004-09-01 ^_^
↗ till inläggetman kan gilla typ supermario spel även fast man är 13 eller 50 år. Men ni som har gamcube kan inte neka till att xbox är en kraftfullare konsoll.Småbarn knappast min kusin 13 år alla i hans klass har typ GC och ingen har typ xbox (nån har det säkert)
jag tycker gamecube har skönare kontroller men xbox kontrolller är så stora annars skulle jag köpt ett xbox men spelen till xbox är hel suveräna ^_^
Fast nu när man köper Xbox så följer inte med Dem stora kontrollerna dem klassika nu finns det mindre.
Playstation 2 är mest Sportspel man har jätte bra känsla med dem och så finns det massa skräck spel och t.ex Jak 3 det kan man inte kalla barnsligt.
Fast Super mario sunshine är barnsligt varför kan inte Donky Kong ha militär kläder på sig och döda och sånt.
PS2 & XBOX ROCKAR DET ÄR KONSOLL FÖR DEM STORA OCH GRYMA
GC:Är för fjuttisar !
nej, så är det inte. Det beror på vilken spelsmak man har.
jag gillar x-box men jag har inte riktigt lust att köpa det för då har jag runt 500 spänn kvar efter det och vad händer med mitt gc då ;) fast vissa spel till gc är lite mer för småbarn tex pikmin 2, doschin the giant men x-box har ju fable halo 2 och allt möjligt skoj men jag säger bara till link_blue "alla har olika spelsmak och ingen har fel spelsmak"
Aaaaaah min e gjord 2003-05-20 ska jag byta ut tycker ni ? :(
ja det tycker jag men ddet är typ gratis
Asså man kan inte beställa hur som helst bara så där man måste skriva när den är tillverkad och serie nummer så att man får bevis att den är tillverkad innan 2003-13-Oktober tror jag O_O.Fick min sladd idag den var konstig
vad var det för konsigt med den?
Asså det är en speciel knapp i sladden som man ska trycka på så man kan starta xboxen.
↗ till inläggetXbox stora handkontroller är skitsköna, det är bra att dom är stora dom sitter perfekt i handen :angry:jag tycker gamecube har skönare kontroller men xbox kontrolller är så stora annars skulle jag köpt ett xbox men spelen till xbox är hel suveräna ^_^
↗ till inläggetjag tycker gamecube har skönare kontroller men xbox kontrolller är så stora annars skulle jag köpt ett xbox men spelen till xbox är hel suveräna ^_^
Det är kankse därför du är lite äldre än dr.cheat åd har man jju störa händer
↗ till inläggetkan man inte sätta på boxen med "power"-knappen?Asså det är en speciel knapp i sladden som man ska trycka på så man kan starta xboxen.