💬
Logga in
Fuska.se

dungeon siege

7 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Det är ett väldigt bra rpg(Roll spel) jätte rolig, bra grafik, bra ljudefekter. jag tipsar deta spel för nybörjare och erfarna. :!:

13 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

va handlar de om??

Nivå 3 · Lärling

är det den här "dungeon siege- legends of aranna"du pratar om?

15 Dec 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

Det är en roll spel som har mycket bra grafik, ljudefekter och handling jämfört med diablo. Och till Quisties jag pratar om båda spelen men legend of aranna e bätre. :mrgreen: :mrgreen: :cry: :mrgreen: :mrgreen:

28 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

jag har det inte, är det värt att köpa?

29 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Jag kom en bra bit på dungeon siege sen kom jag in i nån jobbig skog å där va de massa typer som dödade mejj sen vart de tråkigt å jag slutade då att spela

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7
Jag kom en bra bit på dungeon siege sen kom jag in i nån jobbig skog å där va de massa typer som dödade mejj sen vart de tråkigt å jag slutade då att spela

Om du pratar om eastern swamp eller travel camp så e det ganska svårt min kompis kämpade sig igenom dom han gick tillbaka och köpte många poisions så sluta inte spela bara för det e svårt. :mrgreen:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8
jag har det inte, är det värt att köpa?

Jag tycker det e värt att köpa det e en snygg grafik och handling jga hade tur och köpte den för 150 medans den kosta 450 men jag vet inte hur mycket det kostar nu.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in