det går rykten om att wee man i jackass dog förra året......är det någon som vet om det stämme....snälla måste veta
Wee Man
min kompis säger att han är död :(
Han är ju med i wildboys
det var inspelat 2003 och han kanske dog förra året 2004
På en sida stog det WeeMan RIP (if you are dead)
Han måste leva han e ju sk*t grymm
jag har också hört det men vet inte riktigt om det stämmer
Hur ska vi Hedra Den lille Grymme galningen :cry:
RIP Weman :unsure:
Har också hört det...tråkigt :(
LEVE WEEMAN
han lever iförsig... eftersom jag tror det hade spridit sig bätre, han har ju själv sakt ett antal gånger att det går massor av ryckten om att han är död, det finns även ryckten om att det är hans tviling bror som spelar numera, hur sant låter det? weemans tviling bror... han skulle vara me i rekord bok om han var tviling och var "dvärg" samtidigt, eller det kanske också är bluff, att han är dvärg...
olika ryckten...
jumping off a building on to a trampoline
he died by trying to eat his own weight in salt
Wee-Man died by eating a half a kilo of salt
he died through a stunt in jackass
he died doin a stunt on a skateboard
min kompis sa att han dog när dom var och spelade in jackass på grand canyon.... han sa att han klättrade ner och en bit av klippan rasade över honom........ men det låter ju lite halft dåligt
↗ till inläggetDom spelade in wildboyz efter jackass och han va med i wildboyzmin kompis sa att han dog när dom var och spelade in jackass på grand canyon.... han sa att han klättrade ner och en bit av klippan rasade över honom........ men det låter ju lite halft dåligt
tss tony hawks underground2 e han me i det var inte så länge sen dom gjorde det?!
ha me va me o spela in sin röst o allting.. plus att han var med i wildboyz som starta när jackass la ner..
↗ till inläggettss tony hawks underground2 e han me i det var inte så länge sen dom gjorde det?!
ha me va me o spela in sin röst o allting.. plus att han var med i wildboyz som starta när jackass la ner..
vi får verkligen hoppas att han lever.....finns det någon sida ...där man kan skicka typ brev o sådant ...mtv kanske vet
jag tror wee man lever för att han är ju med i dom nya wildboyz programen ibland alltså kan han inte dööt av ett stunt i jackass för det la dom ner 2003
↗ till inläggetVarför la dom ner jackass för dom var mina förebilder ju!!! :D :P :)jag tror wee man lever för att han är ju med i dom nya wildboyz programen ibland alltså kan han inte dööt av ett stunt i jackass för det la dom ner 2003
↗ till inläggetNågra av dom ville inte fortsätta skada sig självjag tror wee man lever för att han är ju med i dom nya wildboyz programen ibland alltså kan han inte dööt av ett stunt i jackass för det la dom ner 2003
Okej Men dom är ju bara för grymma!!
Weeman lever nog