💬
Logga in
Fuska.se

Wee Man

80 svar · startad

↗ till inlägget

Okej Men dom är ju bara för grymma!!

Weeman lever nog

Nu finns Wildboyz och Viva La Bam B)
7 Mar 2005

tycker att Viva La Bam suger...

8 Mar 2005

Vi ska nog inte dra några för hastade slutsatser. rätt som det är så får vi säkert reda på om han verkligen är död eller inte...Själv har jag bara hört att det var NÅGON från Jack Ass, visste inte vem.

9 Mar 2005

jag vet inte vad jag ska tro, men är det sant så... :( *snyft*

Trådstartare #25

jag har frågat i skolan och dom säger att han inte är död......-.det borde visats på tv.....även om han bara är en b-skådis.... :visslar:

11 Mar 2005
↗ till inlägget

jag har frågat i skolan och dom säger att han inte är död......-.det borde visats på tv.....även om han bara är en b-skådis.... :visslar:

Dom kanske har sakt något på MTV news
17 Mar 2005
Trådstartare #27

mmm...kanske......men jag har inte hört något där.... :unsure:

19 Mar 2005

Jackass var bättre än vad både Wildboyz och Viva la bam är tycker jag! Jackass var några av mina idoler ju!

27 Jun 2006

jag har hört att han dog när han nicka ett bowlingklot & det var ju synd att han dog... :(

http://www.kmcwheels.com/images/famous_rides/wee_man.jpg

Senast ändrad:

Sorgligt, han var ju bäst av alla i Jackass. :(

Senast ändrad:

vad jag har hört så dog han av att dom släppte ett bovlingklot i huvet på honom...

Han är inte död, typiskt rykte :)

http://www.imdb.com/name/nm0010338/

(Om ni kollar i trådarna längst nere ser ni ju att det är ett rykte som gått i mer än 3 år, hehe.)

Senast ändrad:

Detta är sant :( :(

↗ till inlägget

Detta är sant :(  :(

Och det grundar du på...?

Han dog inte genom ett bowling klot i huvudet.

Han är inte enns död :bah:

Puh, tur att han inte är död. =)

Vilket dåligt ryckte"dog utav att fått ett bowling klot i huve"dom som gjorde dett isåfall är ju mördare då syftar jag på dom som är med i serien.

Han är inte DÖD

↗ till inlägget

Vilket dåligt ryckte"dog utav att fått ett bowling klot i huve"dom som gjorde dett isåfall är ju mördare då syftar jag på dom som är med i serien.

Han är inte DÖD

Haha,bra sagt.
28 Jun 2006

Ja,Man tackar Blizzey!

jag hörde också att Wee-Man dog genom Bowling klot i huvvet men han får inte vara död!! :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in