asså revulution finns inte ! den ska inte komma ut alla ni nintendo fans tror ni kan bara hitta på fantasi konsoller !
När Kommer Ps3?
............Nintendo Revulotion..........varför säger ni att den är fake?f*n jag har inte sätt en jäkla bild bara läst om det i en dagstidning
Jag håller med Rockodile hela tiden. Förresten är PSP nästan dubbelt så dyrt NDS
på både konsoll och spel.Det är f*n till PSP den är nog det största misstaget efter Virtural boy.
Allt är för att jag (och det här är mina åsikter) tycker att PSP har gammal design.
Lite kopierat från Gameboy Advance ''host host''. <_<
Jag tror faktiskt att jag har läst om det i en ClubNintendo tidning att
Nintendo Revulotion ska komma.
Jag har sätt det i en vanlig Expressen....
bevisa det då
↗ till inläggetPSP är Playstation Portable.Det är en bärbar konsoll.Man kan säga Sonys motsvarighet av Gameboy.Eller ett bärbart Ps2.Så här ser den ut
det där är en gammal bild :P
↗ till inläggetasså revulution finns inte ! den ska inte komma ut alla ni nintendo fans tror ni kan bara hitta på fantasi konsoller !
typ världrekord i ljugning :P jag läst i en gamereactor för ett år sen att det skull komma en ny konsoll (revolution)
sorry för dubbel :D
det enda jag hör är att revolutio är fake
↗ till inläggetdet enda jag hör är att revolutio är fake
No no buddy, snart får jag veta sanningen om några få månader.
Det kommer att stå i nästa nummer av clubnintendos tidning.
↗ till inläggetJag vet det stod det i förra numret. Tyvärr så är mitt medlemsskap slut och jag har inte råd att va medlem längre..det enda jag hör är att revolutio är fake