💬
Logga in
Fuska.se

Trillingar Eller Mer?

7 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

:unsure: Jag undar om man kan få högre antal än trillingar åt gången? Finns det något fusk som gör att man får trillingar (undar eftersom att det finns till tvillingar)? Eller något man ska göra för att öka risken för tvillingar? ;)

:) M.V.H Gaby :gitarr:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tror inte att man kan få mer än trillingar åt gången... :unsure:

6 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

hur får man trillingar då??

7 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

:unsure: Jag undar om man kan få högre antal än trillingar åt gången? Finns det något fusk som gör att man får trillingar (undar eftersom att det finns till tvillingar)? Eller något man ska göra för att öka risken för tvillingar?  ;)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

:unsure: Jag undar om man kan få högre antal än trillingar åt gången? Finns det något fusk som gör att man får trillingar (undar eftersom att det finns till tvillingar)? Eller något man ska göra för att öka risken för tvillingar?  ;)

men om man kan få trillingar kan ni inte svara istället. kan man få trillingar?? hur får man trillingar??

18 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Man har trekant :)

20 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

Nej matin, de funkar ej. Jag vet inte hur, men jag vet att man inte kan ha trekant.

22 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

Anledningen till att man inte kan ha trekant e väl för att man kan väl bara ha lite "kul" om man e typ "kär" eller ngt i en gubbe....om man har "kul" med någon annan så att denne ser det blir de ju svartsjukedrama???? Så har jag fattat de som...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in