har ni några spel som ni tycker är för korta???? skriv gärna in här....
Själv tycker jag att medal of honor: rising sun är kort :cool:
har ni några spel som ni tycker är för korta???? skriv gärna in här....
Själv tycker jag att medal of honor: rising sun är kort :cool:
Håller med om att Medal of honor:rising sun är kort
Annars är det väl Time Splitters 2 eller Golden eye rough agent
luigis mansion
Super Smash Bros Mele
Starfox adventures är lite för kort. klarade spelet på ung. 21 timmar :(
↗ till inläggetDet är inge jämfört som när jag klarade Time splitter 2.Starfox adventures är lite för kort. klarade spelet på ung. 21 timmar :(
Det tog ca 10 timmar, tror jag
:evil: Ja här är ju några korta spel Sonic adventure DX, 1080 avalanche, Star wars: Bunty hunter, starfox adventure och final fantasy crystal chronicles.
:evil: :medieval: :evil:
Terminator rise the machines till Gba svinlätt tog 8 timmar och klara det ^_^
↗ till inläggetTerminator rise the machines till Gba svinlätt tog 8 timmar och klara det ^_^
Men i det här ämnet 'är det om korta i GC spel inte GBA spel :bah:
Zelda: wind waker är kort och lätt!
james bond agent under fire
det tog typ 4-5 timmar att klara MoH:rising sun
↗ till inläggetdet tog typ 4-5 timmar att klara MoH:rising sun
När jag, min brosa och en kompis spelade MOH:rising sun Klarade vi det på 3 timmar
Det är värdens lättaste spel typ
om ni vill ha ett långt spel kan ni köpa resident evil.
Eller Tales of Symphonia
Soul calliber är också kort
↗ till inläggetMedel of honor är lite för kort!Eller Tales of Symphonia
Tales of symphonia är verkligen långt,jag har fortfarande inte klarat ut första skivan och har spelat mer än 30 timmar typ 32 lr nått.Jag har aldrig stött på nått gc spel som jag har tyckt varit speciellt kort men jag har ju inte så mpnga typ bara 5-6 tittlar,jo just det ja mk:dd tyckte jag va kort iallafall de första tre cupperna var lätta fast de var heller inget direkt höjdar spel.
korta spel är det värsta som finns....slösat ut 500 kr på ett spel som tar slut efter 2 dagar inte kul
Medal Of Honor spelen är alltid korta. Vilket jag tycker är ganska bra, man fastnar inte så lätt. Enter The Matrix är jävligt kort det också, en längre version av EtM och man har ett superspel.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in