Någon som har en bra Slaget om midgård bana?
Slaget Om Midgård..
Som man gjort själv??
Svarta porten är rolig...
CAir Andros & Mörkmården :)
Osgiliath och Hamnen vid Minas Tirith(Kom ej ihåg vad det hette).
minas tirith,fylke,helms deep,minas tirith(med 7 våningar),lothlorien....
↗ till inläggetPå minas tirith: Är det en port för att komma upp på nästa nivå (som på filmen)?minas tirith,fylke,helms deep,minas tirith(med 7 våningar),lothlorien....
På helms deep tycker jag att det är synd att isengård kan ta sig in i hornborgen utan att förstöra porten till den, hade varit roligt att stänga in sig där :D
↗ till inläggetminas tirith,fylke,helms deep,minas tirith(med 7 våningar),lothlorien....
Fylke...? Minas Tirith... Med 7 Våningar?! :blink:
Alltså... Nu måste jag böna och be för att få mer detaljer om vad du menar. :cry:
kan inte du lägga upp dem här.
↗ till inläggetkan inte du lägga upp dem här.
Jag tror att filerna är lite för stora men sök på google efter "battle for middle-earth maps" (med citattecken) så går ni in på första länken vars adress börjar på mec.
↗ till inläggethur gör man banor?skukke vilja veta så mycket du jätte snäll dååminas tirith,fylke,helms deep,minas tirith(med 7 våningar),lothlorien....
↗ till inläggetWorldbuilder kanske? :P Världsbyggaren..minas tirith,fylke,helms deep,minas tirith(med 7 våningar),lothlorien....
Även om jag körde på lätt så är det helt enkelt för lätt att ta sig in i Minas Tirith!
Man behöver bara döda Gandalf med en slunga så finns det typ inget försvar på muren! Och när man är Goda tycker jag att det är för lätt att hålla Mordor ute! :blink:
Hur gör man för att spela banorna efter att man laddat ner dom :huh:
Håller med
HUR LADDAR MAN NER BANORRRRR?? DU ÄR VÄRLDENS SNÄLLASTE OM DU SÄGER JAG BÖNAR
Vart ska man spara banorna man laddat ner.
Gå in på "Documents and Settings" och Gå in på din användare. Om du inte fixat så du kan se Osynliga filer så finns den inte där. Men om du har det så ska du bara trycka på "Application Data" och där borde det finnas en Mapp som heter "Mina Slaget Om Midgård-filer".
För att få fram osynliga filer;
Verktyg --> Mappalternativ --> Visning --> Och klicka på Visa Dolda filer och mappar.
Men vart i "mina slaget om midgård filer" ska jag lägga den.
De är mycket lättare att bli medlem online och sen köra banor som heter: Shire Helms deep minas tirith och så vidare. DÅ kan man köra dem på skärmytsling