💬
Logga in
Fuska.se

Ds Eller Psp?

166 svar · startad

Bajare
Trådstartare #1

Ska man köpa nintendo ds eller sony psp?

↗ till inlägget

Ska man köpa nintendo ds eller sony psp?

Jag har DS, Men ska köpa PSP också, Köp PSP

nej.. DS (tycker jag)

↗ till inlägget

nej.. DS (tycker jag)

Jag hoppas att PSP slår DS, Men det kanske blir svårt,

Orzon, max 4 rader i signaturen, ;)

fixat ;)

Happyhenke: Beror på vad man vill ha ;) och antar att folket här i NDS forumet antagligen 90% skulle säga NDS med tanke på att dom äger NDS och inte PSP.

Jag tror att PSP är bättre...

15 Mar 2005

Psp är en maskin som man kan lagra grejer på och Ds för SPEL!!! :P

ds ds ds ds ds ds

DS DS DS DS DS DS DS DS LÄTT DS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderator

hmm, låt mig tänka..... DS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moget att alla ska använda 2000 "!" -.-

NINTENDO DS!!! ROKKKAR!!! :D

Hm... Det beror på i vilken ålder du är och vad du tycker om som får dig att gilla olika saker... Om du gillar att lyssna på musik och kolla på film m.m. ska du köpa PSP, då du är "lite äldre" och PSP är ett utmärkt val för dig! Men om du är en liten spelnörd som bara älskar att spela spel och orkar inte lyssna på musik och kolla på film, då ska du ta DS...

Lite svårt att förklara, men jag hoppas att du förstod...

jag har bara spelat DS än så länge men ja ska prova PSP men jag tror nog att du ska köpa DS. ;)

Om du gillar Nintendo köp Nintendo DS eller om du gillar Sony köp PSP men jag skulle köpt ett NDS fr det är billigare och bättre tycker jag.Men då vet inte jag vad du gillar men om du skriver i NDS forumet borde du gilla det ^_^

↗ till inlägget

Om du gillar Nintendo köp Nintendo DS eller om du gillar Sony köp PSP men jag skulle köpt ett NDS fr det är billigare och bättre tycker jag.Men då vet inte jag vad du gillar men om du skriver i NDS forumet borde du gilla det ^_^

har du provat PSP då?

↗ till inlägget

Nej tyvär Lakrits så har jag inte det :( Men jag gillar inte Palystation så mycket ;)

Nej tyvär Lakrits så har jag inte det  Men jag gillar inte Palystation så mycket 

inte jag heller

16 Mar 2005

hm..låt mig tänka...ds! nej förresten! alla ni har fel! inte ds: DS!!!! nä ja tror nog på ds ist för ds... HAHA!!!! DS ROKKAR FÄTT!!!! HOHO!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in