Var hittar man gokarten??? På GTA san andreas. :blink:
Go-karten
Du måste ha klarat ett uppdrag då man jagar en kille med svävare och gokart. Sen spawnar den vid Madd Dogs Crib det stora huset vid Vinewood skylten.
Rättare sagt jagar man OG Loc.. <_<
Du hittar Go Karten vid huvud entrén.
Jag klarade det uppdraget idag :D
Men var hittar jag den sen??
på en tomt i pickle pine =)
jo, men det finns väl många tomter där <_<
Det kanske ligger vid nåt stort så man typ kan känna igen det??
Du hittar Go Karten vid huvud entrén.
Har ju redan svarat dig.. <_<
okej, jag ska se om jag hittar den :D
Om du kommer från Mulholland Intersection o ska köra upp för berget, (under Winewood skylten), så ser du en lite gångväg på vänster sida. kör upp där, o vägen slutar vid huvudentrén vart även Go Karten finns!
i öknen på en topp av ett berg så finns de 2 hus i de ena e den en fallskärm o i de andra carten
↗ till inläggetvar i öken???i öknen på en topp av ett berg så finns de 2 hus i de ena e den en fallskärm o i de andra carten
ja hittade den i ett hus i nån liten by i lv området ( minns inte vilken )
↗ till inläggetDå menar du kanske El Quebrados..för där finns det en kart.ja hittade den i ett hus i nån liten by i lv området ( minns inte vilken )
kasnke de va... om man går upp för en trappa.. för den va på övervåningen !?! .
↗ till inläggetlite olika det finns överallti öknen på en topp av ett berg så finns de 2 hus i de ena e den en fallskärm o i de andra carten
Man tackar :D :) :lol:
Bra att ni kan prata så tydligt..>.<
Asså jag har gjort det för länge sen men det finns tre garage utanför mad dogs hus men den står inte där... står den alltid där?? :blink:
har du hittat den??
vid mad dogg står det vid ingången sen finns den ty p överallt när man har klarat ett upprdag där man jagar Og Loc med b.l.a Go-Kart.