💬
Logga in
Fuska.se

Metal Gear Solid 3: Snake Eater

12 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Tänkte köpa det? Är det ngt att rekomendra? :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

har nyss klarat MGS 3 snake eater.. Gudomligt bra spel. så fina miljöer, så bra gjort, genuina karaktärer. Jag älskar Hideo Kojima!!

17 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

bra spel bra story ...om du gillar denna typ av spel...men det är på tok för enkelt att klara

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4
↗ till inlägget

bra spel bra story ...om du gillar denna typ av spel...men det är på tok för enkelt att klara

Jag hade det förra, gillade det, fast det var för mycket "filmfrekvenser" för min smak! Är det mindre i snake eater???
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ja!!! det är mycket mindre filmsekvenser än i 2:an!!! Det är fett bra!!
Nivå 0 · Nykomling

Vaaaa!!! mindre filmsekvenser, nu va det ett tag sen jag gick runt 2a man jag kan med största säkerhet säga att det MINST är lika många och långa filmskvenser....inget snack om annat i så fall kan han inte ha klarat det

18 Mar 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Vaaaa!!! mindre filmsekvenser, nu va det ett tag sen jag gick runt 2a man jag kan med största säkerhet säga att det MINST är lika många och långa filmskvenser....inget snack om annat i så fall kan han inte ha klarat det

Skit samma! Köpte det igår, så nu kör jag!!! Tycker det är grymt!
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Det är mycket mindre sekvenser i 3an!! Tvåan är ju bara en himla lång film!! Men du för säga vad sjutton du vill!!
20 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

mmm då har vi väll två olika verisioner då av 2an och 3an

Nej, Substance är samma men med lite fler uppdrag utanför storyn..

MGS3 Collectors Edition, får man med en t-shirt.

18 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

har nyss klarat MGS 3 snake eater.. Gudomligt bra spel. så fina miljöer, så bra gjort, genuina karaktärer. Jag älskar Hideo Kojima!!

det är enav dom bästa spel till ps2 som acton tycker jag japanska spel

19 Apr 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Köp! Köpte det i förrgår.. Det är så j*vla bra asså.. ^^

YoTo: T shirten fick man bara om man förhandsbokade. Det exklusiva med Limited edition i det här fallet är att det är en metall box :]

20 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

ja vi har väl det och jag har den bra versionen!!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in