Jag har hört att det finns en kod så att man kan hoppa över kapitel kan någon den koden
Jag Har Hört
I vilket gta? Men jag känner inte till nåt sånt, till nån av dem, och jag har alla gta i serien. :blink:
hmmm.. kapitel ? finns de nått som heter de ?!?! .. men de finns de int e. ä 99 % säker . . . hur skulle de va om de fanns de.,. inget kul.. de ä ju uppdragen som ä kula ju .. ?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?
Det finns inga sånt fusk
↗ till inläggethmmm.. kapitel ? finns de nått som heter de ?!?! .. men de finns de int e. ä 99 % säker . . . hur skulle de va om de fanns de.,. inget kul.. de ä ju uppdragen som ä kula ju .. ?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?
jaha .. men de går inte att hoppa över ..
↗ till inläggetInte precis Sweet.hmmm.. kapitel ? finns de nått som heter de ?!?! .. men de finns de int e. ä 99 % säker . . . hur skulle de va om de fanns de.,. inget kul.. de ä ju uppdragen som ä kula ju .. ?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?
I spelet finns det 6 kapitel:
*Los Santos
*Badlands
*San Fierro
*The Desert
*Las Venturas
*Home Coming in Los Santos
Och uppdrag finns det ju ca. 120 av.
:bah: :meddum: Såå, vem har rätt? :D
Vem har sagt det det finns ej sådan kod.
Har du hittat en sån kod, jag-vet-allt?<_<
↗ till inläggetDet går med PAL/SHARK koder:Jag har hört att det finns en kod så att man kan hoppa över kapitel kan någon den koden
Bevis finns på: http://www.cmgsccc.com/ps2/index.php?id=5205
Men hur kul är det att hoppa över då? man köper väl ett spel för att spela??
↗ till inläggetJag har hört att det finns en kod så att man kan hoppa över kapitel kan någon den koden
Ja, exakt! :bah:
↗ till inläggetInstämmer!!!!!Jag har hört att det finns en kod så att man kan hoppa över kapitel kan någon den koden
Du svarade inte på min fråga, Holme...
*host*
↗ till inläggetLättast är det väl om du går in och läser på www.gameshark.com, du får köpa ett tagentbord (kostar ca 200:- plus frakt), sen kopplar du in i USB porten! Sedan kan du mata in koder direkt till spelet. Koderna finns på bla gameshark och www.maxbot.com/gta ...Du svarade inte på min fråga, Holme...
*host*