💬
Logga in
Fuska.se

Jag Har Hört

13 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag har hört att det finns en kod så att man kan hoppa över kapitel kan någon den koden

Nivå 5 · Fuskare

I vilket gta? Men jag känner inte till nåt sånt, till nån av dem, och jag har alla gta i serien. :blink:

hmmm.. kapitel ? finns de nått som heter de ?!?! .. men de finns de int e. ä 99 % säker . . . hur skulle de va om de fanns de.,. inget kul.. de ä ju uppdragen som ä kula ju .. ?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?

Nivå 3 · Lärling

Det finns inga sånt fusk

Senast ändrad:

↗ till inlägget

hmmm.. kapitel ? finns de nått som heter de ?!?! .. men de finns de int e. ä 99 % säker . . . hur skulle de va om de fanns de.,. inget kul.. de ä ju uppdragen som ä kula ju .. ?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?

jaha .. men de går inte att hoppa över ..

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Inte precis Sweet.

I spelet finns det 6 kapitel:

*Los Santos

*Badlands

*San Fierro

*The Desert

*Las Venturas

*Home Coming in Los Santos

Och uppdrag finns det ju ca. 120 av.

:bah: :meddum: Såå, vem har rätt? :D

Nivå 2 · Novis

Vem har sagt det det finns ej sådan kod.

20 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare

Har du hittat en sån kod, jag-vet-allt?<_<

22 Mar 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag har hört att det finns en kod så att man kan hoppa över kapitel kan någon den koden

Det går med PAL/SHARK koder:

Bevis finns på: http://www.cmgsccc.com/ps2/index.php?id=5205

23 Mar 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Men hur kul är det att hoppa över då? man köper väl ett spel för att spela??

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja, exakt! :bah:

24 Mar 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Instämmer!!!!!
Nivå 5 · Fuskare

Du svarade inte på min fråga, Holme...

*host*

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Du svarade inte på min fråga, Holme...

*host*

Lättast är det väl om du går in och läser på www.gameshark.com, du får köpa ett tagentbord (kostar ca 200:- plus frakt), sen kopplar du in i USB porten! Sedan kan du mata in koder direkt till spelet. Koderna finns på bla gameshark och www.maxbot.com/gta ...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in