Nej, jag har inget än. Jag har fått testa min kompis (som har repat nedere skärmen med pekpennan :P ), och det var faktiskt ännu bättre än vad jag förvänt mig (om det nu är möjligt)! Jag kanske får det i födelsedagspresent om 6 dagar.
Finns Det Några Glada Ds Ägare Här?
Japp jag är också en stolt ägare av Nintendo DS!
DS var underbart fast PSP är några klasser bättre enligt mig men jag menar inget illa om DS
Jag har haft det i någon månad,
Jag ångrar bara en grej med att jag köpte det...
Att jag inte köpte det tidigare! :P
Grafiken var mycket bättre än vad jag trodde och designen var bättre. Jag tror bara jag märkt bra saker med den hitills. 2000 kr för den och super mario 64..
Klart jag ska köpa ett Nintendo DS eller inte köpa men önska mej det i present när jag fyller år ^_^
Och jag ska köpa de spelen Mario 64 ds, Final fantasy Crystal chronicles kanske nått annat men det blir vell senare på året.
Men NDS och PSP är olika oxå :\ så skulle inte bedömma den ena efter den andra faktiskt många skillnader enligt mig i alla fall :P
Japp jag är också en stolt ägare av Nintendo DS!
samma här :D
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
nintendo duble screen e det bästa som har hänt i spel värden
tycker jag
Jag ska lätt köpa ett Ds det ser skit häftigt ut ^_^
Men det är ganska dyrt ;)
Jag vill testa en PsP först, och sen gemföra. Jag är säker på att PsP kommer ge bättre resultat. Därför köper jag hellre den.
↗ till inläggetPsp är dyrareJag ska lätt köpa ett Ds det ser skit häftigt ut ^_^
Men det är ganska dyrt ;)
jag tycker frågan ska lyda så här fins det några missnöjda ds ägare för ds rockar
↗ till inlägget"host" dual screen "host"nintendo duble screen e det bästa som har hänt i spel värden
tycker jag
jag har haft mitt DS sen 6/2/05 och jag är mega :D
Ja DS äger.Jag vill bara att det ska komma ut fler spel till det!
↗ till inläggethur får man en bild :( :(Jag har inte köpt än, kommer nog inte heller att göra.
jag köpte mitt ds 13 mars, lite sent kanske (jag ska hålla truten)
min kostade 1499 kr där jag bodde. vi fick dom sista i affären (min lillebrorsa ville också ha)
nöjd över att jag köpte det! nästa mål: spara till en bärbar data :P
Jag kan inte spara... men jag har tur för jag får hela mitt barnbidrag varje månad så jag blir 950 kr rikare. det har hänt att jag fått 1000 i månaden av min pappa :D
längtar till puppy times kommer ut! vet någon något ungefärligt datum eller månad?
↗ till inläggetjag köpte mitt ds 13 mars, lite sent kanske (jag ska hålla truten)
min kostade 1499 kr där jag bodde. vi fick dom sista i affären (min lillebrorsa ville också ha)
nöjd över att jag köpte det! nästa mål: spara till en bärbar data :P
Jag kan inte spara... men jag har tur för jag får hela mitt barnbidrag varje månad så jag blir 950 kr rikare. det har hänt att jag fått 1000 i månaden av min pappa :D
samma här får också mitt barnbidrag :cool: .... det är sketa bra om man vill köpa ett nytt spel man behöver ju inte spara i månader :cool: