💬
Logga in
Fuska.se

Mp3 I Skolan + Mobil

30 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

I vår skola har det kommit nya regler för att några dumskallar har med sina mobiler så dom retar upp lärarna och Våra lärare dampar om dom ser en mp3 runt halsen på nån

Nivå 1 · Novis

haha.. får man inte ha mp3?!?! eeh ok.. sjukt.. :rolleyes:

11 Mar 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Haha, vi får ha både och, dock inte mobil på lektionerna men MP3 får vi ha på vissa lektioner. Sen brukar vi sitta och ringa till varann på lektionerna bara för att reta lärarna :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

vi får ha mobil fast inte påslagen på lektionerna. mp3 får vi ha, fast inte på prov eller genomgång.

12 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vi får inte ha

Jag går i samma skola som king_of_cheats

Men jag har aldrig haft med mig den.

Om jag hade det så skulle jag inte lyssna nåt på lärarna

Det gör jag ändå inte :P

Skoja bara

Lyssnar altid på lärarna, kanks einter om detr är ett tråkigt ämne

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

Trollis Du går i min klass du är min bästa vänn

13 Mar 2005

Vi får ha mobil men inte ha på dom på lektionerna.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vi får ha mobil med, men inte påslagna. Annars får man bjuda på sockerkaka nästa vecka den lektionen som telefon ringde.. :). Därför har man aldrig med mobilen XD. Inte för att jag har en fungerande, men men.. <_<. Mp3 får vi ha. Som jag sagt i någon tidigare tråd, kan det vara en fördel på t.ex historieprov då det bara är till att läsa in 20 sidor på Mp3n och lyssna.. :P

21 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare

Alla borde få ha mobilen med på ljudlös

↗ till inlägget

Alla borde få ha mobilen med på ljudlös

vi får det men om det ringer 3 gånger på en lektion så...
4 Apr 2005
Nivå 4 · Lärling

så så............................

5 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

Asså vi Har REGLER om att man inte får ha :( Om man har får vår lärare UltraDamp

7 Apr 2005

Vi har typ alla mobiler och Mp3 spelare med oss..

Jag har t.o.m två Mp3 spelare..

Våran skola är kewl, men den är fortfarande dålig.. <_>

8 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

Det är jätte jobbigt på vår skola. Vi får inte gå på rasterna och köpa godis. Ingen Mobil då tar läraren den. Mp3- Då får han Ultra Mega Ultimate Super Haxxor Damp

Nivå 2 · Novis

Vi måste ha mobil stängd hela skoltiden ända tills skolan fast vi har det i smyg.

Mp3 får bara dem som går i 6:an ha men inte dem som är under 6:an fast vi bryr oss inte visar ej respekt för lärarna knäcker dem hela tiden.

Nivå 2 · Novis

orka skolan , f*n prov varje dag..

Nivå 6 · Fuskare

Mjo Mp3 o Mobil e tillåtet..Dock ej mobil på lektionerna (ganska självklart?) Men mp3 på typ alla lektioner utom föreläsningar och prov.

↗ till inlägget

Det är jätte jobbigt på vår skola. Vi får inte gå på rasterna och köpa godis. Ingen Mobil då tar läraren den. Mp3- Då får han Ultra Mega Ultimate Super Haxxor Damp

Vi får köpa godis från 6:an och uppåt, eran skola verkar vara lite orättvis..

9 Apr 2005

på ett prov hade jag spelat in svaren i mp3n å så lyssnade jag så fick jag mvg jag gjorde mig till på 2 eller 1 tal :P

Ni vet att det kommer upptäckas, att när ni har ett liknande prov, och har sämre resultat, så ser man det.

Det är också bara dumt, det är bevis på att man inte är särskilt smart i skolan, om ni måste fuska.. =/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in