💬
Logga in
Fuska.se

Va F*n?!

8 svar · startad

Trådstartare #1

Jag köpte yu-gi-oh! power of chaos Kaiba the revenge för tre dar sen, första och andra dagen gick bra, men nu har spelet blivit knasit! :huh: När jag skulle bygga på min lek, så rör sig pilen lite hur som helst! Jag blir galen! :cry: Men det händer bara på spelet. Vad är det som har hänt? För det slutar inte!

↗ till inlägget

Jag köpte yu-gi-oh! power of chaos Kaiba the revenge för tre dar sen, första och andra dagen gick bra, men nu har spelet blivit knasit! :huh: När jag skulle bygga på min lek, så rör sig pilen lite hur som helst! Jag blir galen! :cry: Men det händer bara på spelet. Vad är det som har hänt? För det slutar inte!

CD'n är inte repig?
Trådstartare #3

Nä, den skiner som en diamant. (kan man säga)

↗ till inlägget

Nä, den skiner som en diamant. (kan man säga)

Inga inställningar du gjort i spelet eller på datorn? Eller dålig mus?
Trådstartare #5

Det tror jag inte men det blir bara värre, nu har det spridit sig till själva duellen! :svettas:

jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra

26 Mar 2005
Trådstartare #7
↗ till inlägget

jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra

Ja!, Det är ju ett bra tips! :D Tack Ow123!

Annars hade det blivit väldigt svårt om jag skulle ha fått Blue Eyes White Dragon! :lol: (min mormor har ju värsta 'dålig smak', hon tycker att mina Blue Eyes är läbbiga :visslar: (mina riktiga, jag visade henne alla tre))

Senast ändrad:

27 Mar 2005

Kan man göra på internet på Yu-Gi-Oh?

Trådstartare #9
↗ till inlägget

Bah, det stod att det inte var tillräkligt med utrymme. <_< :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in