Jag köpte yu-gi-oh! power of chaos Kaiba the revenge för tre dar sen, första och andra dagen gick bra, men nu har spelet blivit knasit! :huh: När jag skulle bygga på min lek, så rör sig pilen lite hur som helst! Jag blir galen! :cry: Men det händer bara på spelet. Vad är det som har hänt? För det slutar inte!
Va F*n?!
↗ till inläggetCD'n är inte repig?Jag köpte yu-gi-oh! power of chaos Kaiba the revenge för tre dar sen, första och andra dagen gick bra, men nu har spelet blivit knasit! :huh: När jag skulle bygga på min lek, så rör sig pilen lite hur som helst! Jag blir galen! :cry: Men det händer bara på spelet. Vad är det som har hänt? För det slutar inte!
Nä, den skiner som en diamant. (kan man säga)
↗ till inläggetInga inställningar du gjort i spelet eller på datorn? Eller dålig mus?Nä, den skiner som en diamant. (kan man säga)
Det tror jag inte men det blir bara värre, nu har det spridit sig till själva duellen! :svettas:
jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra
↗ till inläggetJa!, Det är ju ett bra tips! :D Tack Ow123!jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra
Annars hade det blivit väldigt svårt om jag skulle ha fått Blue Eyes White Dragon! :lol: (min mormor har ju värsta 'dålig smak', hon tycker att mina Blue Eyes är läbbiga :visslar: (mina riktiga, jag visade henne alla tre))
Kan man göra på internet på Yu-Gi-Oh?
↗ till inläggetBah, det stod att det inte var tillräkligt med utrymme. <_< :angry:jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra