jag Undrar vilken gubbe ni använder för att komma långt på home-run-contest.jag har försökt med allat men ändå inte lyckats:Säg hur ni gorde :medieval:
tack
jag Undrar vilken gubbe ni använder för att komma långt på home-run-contest.jag har försökt med allat men ändå inte lyckats:Säg hur ni gorde :medieval:
tack
hallå!!!!!! jag behöver hjälp!!!!
home-run-contest=slå den där sandsäcken
Ha tålamod. Det har bara gått en timme. Jag är inte så insatt i spelet så kanske egentligen inte borde skriva något, men ska man inte träna upp sin karaktär. Eller få den i någon speciell styrka för att kunna slå hårdare? Ursäktar om jag är helt ute å cyklar :visslar:
det har du rätt i, du är helt uto och cyklar!
Man ska ta en gubbe, vilket som helst tror jag, ta upp basebollracket och slänga det på sandsäcken några gånger. Sedan slår du iväg sandsäcken med en superkraft.
Tror att det var så.
tack
Jag slog över 400m med ganondorf,Jag tror jag gjorde på det här sättet.
Jag tog baseboll racket,och sen hoppa jag upp 3 korta hopp neråt( hopp+ner+a) så jag slog bagen i marken sen 2 ggr upp i luften med en upp+a sedan ladda jag baseboll racket och sköt iväg den. Home Run Bagen hade då skadats ungefär
110-150% :lol:
400 meter ? Det är lite.. :P. Eller du översatte Feets till meter ?
drygt 400 har jag slagit ;) Och det räcker tror jag :) Iaf till den där banan.
Men liksom det är ävll inte så svårt! Kolla in denna:
Fast jag har ändå bara lyckats slå 400 :)
Har fått över 2000, Med Ganondorf
Bat-Drop-Teknik>>>>>>>Allt.
Jag kör inte bat drop tekniken lätt att göra mistag men det är det enda sättet att slå riktit långt ( över 600 altså )
↗ till inläggetJa jag menar feets :P iallafall över 400 slog jag den.400 meter ? Det är lite.. :P. Eller du översatte Feets till meter ?
Fick nyligen in ett nytt rekord med Iceclimbers.... Det blev 475 feet-....Då gjorde jag B 2 gånger...Om man står tätt intill blir det 25% per gång--- fast det blir mindre om man gör det mycket... Sedan så gjorde jag A-upp 1-2 gånger.... Lyckas ofta bara med en gång... Sen slår jag till den i luften på nå konstigt vis...Det är den träffen som räknas till ett bra slag....
↗ till inläggethur gör man bat-drop-tekniken????Jag kör inte bat drop tekniken lätt att göra mistag men det är det enda sättet att slå riktit långt ( över 600 altså )
Ja, det undrar jag med...Fattar nada om den.... Låter som man ska släppa brännbollsträet.... Man gör det med Ganondorf ialla fall... Det är allt jag vet..=P
Jag tästade det där på en affär o men jag minns inte hur långt jag fick ;) Men långt var det.
hehe... okej...Min brorsa tycker att jag är världsmästare på mina 475 feet,,,, Bara för han själv inte kommer över 10 feet,,,, Jag testade också de första gången i en affär=) Fast då körde jag vanlig melee...
Jag fick 10 :(
Hur gör man för att få så lånmgt?
↗ till inläggetDu kan ju prova iaf,,,, Men det tar år och dagar, tro mig... nån annan har nog en bättre förklaring...Fick nyligen in ett nytt rekord med Iceclimbers.... Det blev 475 feet-....Då gjorde jag B 2 gånger...Om man står tätt intill blir det 25% per gång--- fast det blir mindre om man gör det mycket... Sedan så gjorde jag A-upp 1-2 gånger.... Lyckas ofta bara med en gång... Sen slår jag till den i luften på nå konstigt vis...Det är den träffen som räknas till ett bra slag....
Vars är bränbolls träet som alla snackar om?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in