↗ till inläggetmen kan ni inte skika lite mer fm till dr.cheat så blir den klar snabbare
Det kan du också göra :lol:
↗ till inläggetmen kan ni inte skika lite mer fm till dr.cheat så blir den klar snabbare
Det kan du också göra :lol:
ok men jag har inte så mycket för killer koops ville låna av mig men du ska få alla mina fm
han mena sasuke kun jag bytte namn
Frezy_man
Trollungen
Gratulerar!Ni är moddar.
Jag gojrde så.
Frösta var det 5 st:Frezy_man Devilgirl mellanmjölk Trollungen Paper mario då skulle jag ploka bort en och då vart det Devil girl(Synd)
Sedan åkte Paper_mario ut(synd)
och sen var det 3 kvar det var Mellanmjölk Frezy_man Trollungen och då åkte Mellanmjölk ut(synd)
Då var det 2 kvar och dom får vara moddar I Nintendoflammengo.
får jag vara med?
Ok, det låter kul. Men varför fick jag vara med på lotto när jag inte HUNNIT säga att jag vill vara modd? :D ...men det är lugnt för mig. Synd att det alltid är någon som blir sur. Men någon dåre skulle väl upptäcka det så småningom i alla fall!
Chagi:Alla som vill vara med får vara med tills det är fullt.
Nu är det 4 platser kvar.
Frezy_man: Jag visste att du ville.
Jag är modd :)
Har alltid vellat vara modd
Jag skickar mer när jag har fått lite mer.
Okej bra rukario
jag har bara 3 fm för du fick allt jag hade kvar ps fick du dom fm jag skickade ?
Ja det fick jag.
Jag vill bli medlem!
jag vill bli medlem jag kan skänka 100fm
Okej ni får bli medlemmar :)
vill oxo va me...........skriv upp mej, kan skänka några fuskamynt sen(måste kolla mina fm) :cool:
Alla skickar väll lite..hoppas jag!!
jag skickade allt jag hade sen när jag har lite mer kommer jag skicka allt jag har igen :D
Dark samus ja skriver upp dig nu.
1 plats kvar
undrar vem som får den sista platsen :blink:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in