💬
Logga in
Fuska.se

Födelsedagspresent

29 svar · startad

Trådstartare #1

Ja. Vilket spel ska jag önska mig ? Vilket är bäst ? Har ni det själva ?

[EDIT]: Ja, jag vet att det heter Vilket Spel och inte Vilken Spel.

Senast ändrad:

Jag tycker ej att ninja gaiden är bra, jag har lånat det och det är trist. Men Brothers in arms verkar bra jag har sett många filmer men även Splinter Cell: Chaos Theory verkar bra.

Håller med Brothers to Arms! Det står på min önskelista!

23 Mar 2005

har inte spelat nån av spelen men riddick värkar vara bra!

Riddick e f*n bland de roligaste spel jag någonsin spelat...(vilket betyder ganska mycket eftersom att jag spelar typ 20-30 h varje helg)

tycker att riddick var ganska trist, brothers in arms är mkt roligare!

Har du testat Rallypacker?

25 Mar 2005
Bambi

Riddick eller Deathrow... Kanske Ninja Gaiden.

Riddick sög ba**e, man fattar knappt storyn i det. sen var det svåra och jobbiga kontroller till det.

jag har bara ninja gaiden av dom spelen men tycker det är sådär men jag tycker nog att du ska ta Brothers In Arms: Road To Hill 30

26 Mar 2005

jag tycker brothers in arms.. det verkar kul

riddick tycker jag var kul ända till ja som vanligt i alla yna spel det kom massa j*vla monster

Trådstartare #13

Vem är det som har röstat på Deathrow ? Den personen som har gjort det, har du spelet ?

↗ till inlägget

riddick tycker jag var kul ända till ja som vanligt i alla yna spel det kom massa j*vla monster

håller med, det blir skitjobbigt när monstrena kommer och sen när man äntligen tror att man har klarat sig för bi dom kommer det andra sorters monster.

Brothers in Arms är jättebra

27 Mar 2005
Trådstartare #16

Det ser jämt ut... ^_^

Av dom så Brothers In Arms!Ska vara grymtbra på Live!

Ninja gaiden: tänkte jag köpa för om jag hade ett Xbox men jag köpte tuvär inget men önska dig det.

Jag har spelat det och det äger :)

Jag tycker att det är tråkigt

8 Apr 2005

Ninja gaiden önska dig det

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in