Kan någon säga hur man låser upp flygplanen och helikoptrarna på Easter Bay Airport? Finns det nåt fusk så man kan låsa upp saker eller nåt? :D
Gta Sa
↗ till inlägget`Du måste ta flygcerifikatKan någon säga hur man låser upp flygplanen och helikoptrarna på Easter Bay Airport? Finns det nåt fusk så man kan låsa upp saker eller nåt? :D
hur gör man det då???
↗ till inläggetDet får du när du köper Verdant Meadows, dvs det sista öken uppdraget!hur gör man det då???
cooolt e det kul o köra nevada?
Jag ungefär, och som det var i vc.
↗ till inläggetcooolt e det kul o köra nevada?
nej at-400 e roligare fast det är klumpigt att landa eftersom det planet är det största
↗ till inläggetJag "landade" i ett hus.. :Pcooolt e det kul o köra nevada?
↗ till inläggetcooolt e det kul o köra nevada?
hur då??,har du hittat bilen sandking från vice city
↗ till inläggetKraschade, fattar du väl??http://www.my-smileys.de/smileys2/hammer_2.gifcooolt e det kul o köra nevada?
Och Sand King finns uppe vid "The Big Ear."
Du kan ochså gö jetpackfusket och flyga in på flygplatsen och "låna" ett plan. :P
Det finns typ alltid nåt plan upplåst.
Man behöver inte fuska till sig jetpack-fusket. Man kan få det vid Verdant Meadows.
↗ till inläggetDet är trist att fuska... <_<Kan någon säga hur man låser upp flygplanen och helikoptrarna på Easter Bay Airport? Finns det nåt fusk så man kan låsa upp saker eller nåt? :D
:meddum: totalt :P
↗ till inläggetjaa .. :P man kan fuska när man klarat av spelet tycker jag:meddum: totalt :P
↗ till inläggetJag har klarat spelet och ni klagar att jag fuskar!! :angry::meddum: totalt :P
Det är ju bara softare att fuska.. :P
Men jag har klarat både Gta 3, Gta:vc och Gta:sa med och utan fusk. Det ni!