💬
Logga in
Fuska.se

Halo2

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

:cool: halo2 är ett skit bra spel men endå finns det ingen som kommer på ett fusk min bror och jag körde i går och simmon mosste ha tryckt på nott för han fick 500 skott till sina två pepror så om någon kommer på ett fusk som gör att man får 500 skott så säg till för vi två körde lan / slayer och han tryckte typ y för att plocka upp sedan nått annat.....

Nivå 0 · Nykomling

okej har inte hör om det spelet men det är säkert bra men jag spelar inte det spelet utan det ska vara dianlo eller heroes spelena.

23 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

<_<

En bugg kanske ?

Nivå 0 · Nykomling

jag vet inte om det ja..... för när man plockar upp 2 smg's så visas de sammanlagda skotten ;)

1 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

coolt :lol:

19 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

okej har inte hör om det spelet men det är säkert bra men jag spelar inte det spelet utan det ska vara dianlo eller heroes spelena.

ta det där igen!

jag vet inte om det ja..... för när man plockar upp 2 smg's så visas de sammanlagda skotten
Det gör dom inte! Men det blir inte 500 skott iaf.
5 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

han plocka upp amon i vapnet inan han plcka upp vapnet då får det nya vapnet

lika mycket amo som det gamla vapnet.

(det händder i alla fal för mig)

12 Jan 2005

finns det verkligen fusk till halo 2?!? :huh:

jag vet inte jag har aldrig hittat nåt...

14 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Han kanske råkade plocka upp ammo utan att märka det?

jaaa jag tror nog att det är så för jag tror inte att det finns fusk till Halo 2.

15 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Sak samma om det finns fusk men jag tror inte det heller. Det kan hända att man får mer ammo en normalt. Det är ingen Bugg det bara blir så ibland. Jag har haft 250 skott på Battle Rifle.

24 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Halo 2 fuska finns det visst! :P

Jag använder dom själv! Men det finns inte för skott, god och såna som e vanliga!

Det finns bara anolunda fusk! :blink:

25 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

OO jo fusk finns det alltid i Halo2 men det är inte fusk utan mer buggar som man kan ta användning av

Nivå 0 · Nykomling

nån bugg

! har hänt för mig med

27 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Halo 2 fuska finns det visst! :P

Jag använder dom själv! Men det finns inte för skott, god och såna som e vanliga!

Det finns bara anolunda fusk! :blink:

Vad för fusk?
29 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Fusk som man måste köpa till spelet typ som en GameShark grej! Så kan man ändra i spelets filer! :cool:

5 Feb 2005

klart som faen det finns fusk.. ja cheatar hela tiden påt. :rambo:

26 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

på en bana brukar jag plocka upp en covenant carbine med 120 skott

1 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

En gång när ja spelade halo2 på xbox live så körde vi CTF och då tog dom flaggan och så dog han som hadde flaggan och droppa den... Sen efter en stund när den skulle komma tillbaka till basen så kom den till deras bas istället... 0.o

30 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

ZamCo, du menar buggar eller inlägg i spelet som egentligen inte ska vara där? t ex. den dära scarab gun..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in