💬
Logga in
Fuska.se

Stad.......

45 svar · startad

jag har hört att det ska finnas en undervattens stad....och att det ska finnas ett sjö odjur nån stans i san andreas :blink: .... vet ni nånting om det så skriv.....skriv ialla fall

de har jag aldrig hört. :/

Nivå 5 · Fuskare

Ja, det heter "Waterworld", nånting sånt..http://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif

Man ska typ åka med Jetpack längs kusten vid Las Venturas, jag har försökt, men hittat inget.

Den andra "ingången" finns vid Madd Dog´s hus, sägs det iaf..

6 Apr 2005

ok mne ingen ting om nått sjömonster?

Nivå 5 · Fuskare

Nope.

ok mne finns det hajar i så fall var? kan man hitta den undervattens staden utan fusk?

7 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

ok mne finns det hajar i så fall var? kan man  hitta den undervattens staden utan fusk?

Det finns hajar i vattnet
8 Apr 2005
↗ till inlägget

ok mne finns det hajar i så fall var? kan man  hitta den undervattens staden utan fusk?

var nån stans har du sett det jag har bara sett delfin och sköld padda...

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nu ska jag nog ut till havs och leta med min jetpack :D

bra idé men kom ihog vart det e om du hittar det!!! så skickar du en karta! :cool:

10 Apr 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

mm, :D

11 Apr 2005

göttans :)

Nivå 5 · Fuskare

Man behöver inte fuska för att få en Jetpack.

13 Apr 2005
Nivå 5 · Fuskare

En undervattens stad har jag aldrig hört talas om. sjöodjuret (Nessie som det kallas) tror jag själv inte att det finns.

Nivå 5 · Fuskare

Jo, kolla på nån fusk sida. Jag har sett att de skriver om det, men jag kommer inte ihåg namnet på sidan.

6 May 2005

nej inte nessie det skulle vara nått sånt odjur som bor i några ruiner nere i vattnet .... :blink:

8 May 2005
↗ till inlägget

nej inte nessie det skulle vara nått sånt odjur som bor i några ruiner nere i vattnet .... :blink:

skulle va kul å se :cool:
10 May 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vart exakt??<_<
↗ till inlägget

han visste inte.. :blink: har aldrig hört nåt om det Ganton :blink:
Nivå 5 · Fuskare

Det finns inget sjöodjur i San Andras. -_-

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in