💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se

250 svar · startad

Har egentligen inte lust att lägga mig i detta, men men...

Vissa människor har en tendens att glömma bort en regel eller inte tänka på vad de skriver, medan andra håller koll på reglerna och ser till att följa dem.

Sen tänkte jag bara tala om en sak till.

Admin väljer inte folk efter hur många inlägg de har gjort.

En människa kan göra hur många inlägg som helst men ändå inte få ur sig något vettigt alls, medan en annan kanske bara gör några få inlägg och ändå visar sig veta vad han skriver. Något svårt att förklara, hoppas ni förstår.

Själv har jag varit med sen någon gång under fuskarna-tiden.

Skrev mängder med inlägg, har aldrig fått någon varning.

Det är nu när man bytte till fuska.se som inläggsantalet kanske inte är det högsta men det är inte det viktiga.

Xade: har bara en enorm lust att svara på ditt inlägg nyss!

en moderator ska vara 15 - jag är snart 17

inte ha en varning - har aldrig haft nån

ha bidragit med många fusk till sidan - jag skickade in flera fusk under namnet Moosh innan jag bytte till Chihuahua. Kolla upp det du! ;)

Finns antagligen mycket mer att skriva men jag måste plugga inför ett prov nu.

Bye bye. :)

Bambi
↗ till inlägget

haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg

Haha, det stämmer inte. Jellyfish blev moderator efter att han hade skrivit kanske 100 inlägg :P..

tycker inte att moderatorerna skall kräva att man kan reglerna utantill....

Trådstartare #164

Det tror jag inte dem gör heller ;)

Men sedan när du får en varning så börja inte böla ;D

13 Apr 2005
Bambi

Guggo: Nä, det är ganska svårt att komma ihåg exakt alla regler.. Men använder man sunt förnuft brukar det gå ganska bra ;)

men hur vet man tex var gränsen för ett onädigt inlägggår?.... när blir det onödigt inlägg

Moderator Moderator
↗ till inlägget

haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg

ja det var ju det jag sagt, 100 inlägg är ingenting, det kan jag göra på en dag om jag vill

men hur ofta tar admin de med 3000-4000 inlägg

Bambi

Aldrig tror jag :S.. Inte sätt det en enda gång. Tror jag

↗ till inlägget

men hur vet man tex var gränsen för ett onädigt inlägggår?.... när blir det onödigt inlägg

Det är egentligen ingen vits med att veta vart gränsen går. Skriver man något vettigt som har någon koppling till ämnet räknas det inte som onödigt. Det är alltid roligast att läsa inlägg med så mycket fakta som möjligt, så varför inte göra riktigt vettiga inlägg. Medel åldern på sidan gör väl att fuska.se innehåller väldigt mycket "sämre" inlägg.

Bäst / intressanta inlägg gör man i ämnen där man har ett intresse och kunskap så därför bör man inte skriva i en tråd där man inte bör vara!

Själv fick jag nyligen en varning PGA "snack om fildelning".

Moderator Moderator
↗ till inlägget

nej exakt det är så dåligt, de är ju de (vi) som är erfarnast!

nästa mod borde vara nån som är med på top10 postare

↗ till inlägget

Det brukar även vara "vi" som har varningar efter sånt långt tag på forumet...
Bambi

Japp precis. Jag tycker inte inläggen spelar någon roll. Jag bryr mig inte vem som blir moderator bara de sköter sitt "jobb" bra.

Moderator Moderator

ja vissa har varningar, fast inte jag då :P

men jag tror inte ni vill att jag skulle vara mod ändå

nej inlägg kanske inte spelar roll, men det betyder inte att de med mycket inlägg inte passar

↗ till inlägget

ja vissa har varningar, fast inte jag då :P

men jag tror inte ni vill att jag skulle vara mod ändå

nej inlägg kanske inte spelar roll, men det betyder inte att de med mycket inlägg inte passar

Man bör inte heller haft en varning. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif

14 Apr 2005
Moderator Moderator

vad spelar det för roll om man blivit av med dem, då har man antagligen unika klick och då bryr man sig om sidan, eller köpt, och 10000 får man inte lätt, det betyder att man vart här länge och är erfaren

↗ till inlägget

vad spelar det för roll om man blivit av med dem, då har man antagligen unika klick och då bryr man sig om sidan, eller köpt, och 10000 får man inte lätt, det betyder att man vart här länge och är erfaren

Eller att man är en som spammar?

Moderator Moderator

Ja exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria

↗ till inlägget

Där har de mesta också köpt bort varningar. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif

precis som jag ska göra när jag samlat ihop tillräckligt med fm....

20 Apr 2005
↗ till inlägget

På det viset. :visslar:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in