💬
Logga in
Fuska.se

Partierna

213 svar · startad

↗ till inlägget

Högern & Väsntern suger..j*vla skitParti..när jag blir arton ska jag tamejfan rösta på Kalle Anka Partiet pga dess namn...

Kalle Anka Partiet är ett anarkistiskt parti, bojkott av det mesta. Inte helt fel, enligt mej.

Som det ser ut nu så kommer jag rösta på Kommunistiska Partiet iaf.

Förresten, Fuel, om du är patriot är du väl höger? Dessutom verkar det så på de flesta av dina åsikter.

Senast ändrad:

14 Apr 2005
Moderator Moderator
↗ till inlägget

Högern & Väsntern suger..j*vla skitParti..när jag blir arton ska jag tamejfan rösta på Kalle Anka Partiet pga dess namn...

rösta på ditt kommunistiska parti, det kommer ändå aldrig bli Kommunist-Sverige

själv ska jag rösta på Moderaterna helt klart!!!!

Men bara de inte startar nåt idiotisk feminist parti, det är så j*vla löjligt med feminism!!!!!!!!!!!!!!!

de har ju redan startat ett :P feminstiskt initiativ eller nåt sånt

Hoppas Feministiskt initiativ inte börjar samarbeta med de borgerliga partierna.

nej det skulle va hemskt...

15 Apr 2005

FI verkar vara det bästa på länge.

det kan jag väll inter riktigt hålla med om........

16 Apr 2005
Moderator Moderator

feminism är aslöjligt, det är sjukt att man kan se tjejer köra F1 bilar på en reklam, det är en killsport, det finns killsaker och tjejsaker är bara så!

tex färger, sporter, sysselsättningar!!!

17 Apr 2005

men den bilen är ingen F1 bil utan nåt liknade...... kanske F3 eller indycar...... får inte killar ha en rosa tröja och tjejer ha en blå ?

↗ till inlägget

feminism är aslöjligt, det är sjukt att man kan se tjejer köra F1 bilar på en reklam, det är en killsport, det finns killsaker och tjejsaker är bara så!

tex färger, sporter, sysselsättningar!!!

Man styr väl inte med kuken/fittan?

nej, men tror du Xade bryr sej om det ?

18 Apr 2005

Jag ska rösta på Moderaterna :P

Feminism ? lol. Låt det finnas, det står oss ändå inte, eftersom inte en j*vla kvinna kommer rösta på det där fjantet. Skulle möjligtvis vara de där dokusåpsbimborna på Tv3 osv.

Om vi skulle skapa en maskulint parti skulle kvinnorna whajna loss mer än vad vi gör åt deras idéer. Vafan. Nåja. De vill ha slut på könskampen, visst =/, gör lumpen.

21 Apr 2005
Moderator Moderator

könskamp = löjligt, det finns tjej grejer och kill grejer, det värsta som finns på tv är tjejer som är bra på och slåss och så!

så du gillar inte: tom raider filmerna, enough osv.... bara för att de innehåller tjejer som slåss ?

22 Apr 2005
Moderator Moderator

JA, slåss är killgöra, tjejer ska passa barn, laga mat osv

↗ till inlägget

JA, slåss är killgöra, tjejer ska passa barn, laga mat osv

Du skulle passa in som en präst på 1800-talet.

Catfight planeras släppas till Playstation 2, ett spel för dig, Xade ? ;)

Kvinnor i lättklädda läderdressar som drar varandra i håret.

Jag skulle vilja se reaktionen på ett MI, undra hur f*n det skulle bli :P

↗ till inlägget

Catfight planeras släppas till Playstation 2, ett spel för dig, Xade ? ;)

Kvinnor i lättklädda läderdressar som drar varandra i håret.

*dreglar*...

köp spelet rumble & roses (tror det var så) lättklädda tjejer som boxas/wrestling + att det ingår ett par stringtrosor i 100% bommul :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in