xbox säljer dåligt i Japan.. det räknas inte som huvudmarknad.
Xbox 2
↗ till inläggetxbox säljer dåligt i Japan.. det räknas inte som huvudmarknad.
joho det räknas som huvudmarknad dom är en av dom smartaste på spel och utväcklingen på att hitta på. dom har uppfynit värsta många konsoler och spel.
Det räkans som den största markanden
Många far ju dit och köper spel som dom inte köpt i sverige
Och dom har gjort skit mycke spel, så jag akllar det för den största markanden iaf
↗ till inläggetDet räkans som den största markanden
Och dom har gjort skit mycke spel, så jag akllar det för den största markanden iaf
jag tycker också det dom knäcker usa. usa suger
↗ till inläggetUsa får ju bara spel nån vecka till 1-2 månader före svergie så japan får väll säkert 4 månader före så usa kanske. så Japan liger långt före usaDet räkans som den största markanden
USA är xbox:s huvudmarknad.
↗ till inläggetUSA är xbox:s huvudmarknad.
inte riktigt det var kineserna som uppfan xbox fast delarna var usa som uppfan
bara för att Kineserna uppfan xbox så behöver det inte räknas som huvudmarknad. Ta t.ex IKEA som är svenskt. Dom räknas USA som huvudmarknad.
↗ till inläggetbara för att Kineserna uppfan xbox så behöver det inte räknas som huvudmarknad. Ta t.ex IKEA som är svenskt. Dom räknas USA som huvudmarknad.
men vafan kineserna uppfan xbox själva konsoler men dom har tagit från usas delar prossesor hårdisk å sånt och har förbätrat delarna
Xbox = USA´s huvusmarknad
PS2 = Japans´s huvudmarknad
↗ till inläggetXbox = USA´s huvusmarknad
PS2 = Japans´s huvudmarknad
mm typ
men antagligen så släpps xbox 360' i Japan före sverige...
↗ till inläggetmen antagligen så släpps xbox 360' i Japan före sverige...
jag tror de mer dagar
PS3 har inte kommit till japan <_<.
Och att AntiPiratKopieringen kommer kanske besluta att 2005-6-1 kommer det vara olagligt att chippa multix chipp
folk kommer nog göra det ändå.
↗ till inläggetläkerthär är ett av deras alternativ genligt prestales manen på microsoft
↗ till inläggetPS3 har inte kommit till japan <_<.
Och att AntiPiratKopieringen kommer kanske besluta att 2005-6-1 kommer det vara olagligt att chippa multix chipp
höru ps3 den har kommit i japan längesen för att det är dom som gjör ps3
PS3 Har INTE släppts någonstans än... däremot har PSP gjort det.
↗ till inläggetPS3 Har INTE släppts någonstans än... däremot har PSP gjort det.
hur vet du det när jag är i japan och vet allt om det att den är redan klart byggt
det borde stå det i någon speltidning... DU HAR FEL!