Punk, punk, punk, punk.. rock.. nej mena punk, så j*vla dumt att inte ha med punk..
Vad För Låt Stil
Rock
SlipKnoT And The Hives Tha Best bands 4- Lajf
Lätt Rock
HipHopisch/Rapp!
Metal, tog hårdrock, lyssnar en hel del på det me.
↗ till inläggetMetal, tog hårdrock, lyssnar en hel del på det me.
Men fatta
Hårdrock och Metal är samma sak..
På engelska heter det metal...På svenska heter det hårdrock
↗ till inläggetJa, han sa att han lyssnar på metal, fast han/hon hade skrivit hård rock. Så han sa att han tog de.Metal, tog hårdrock, lyssnar en hel del på det me.
↗ till inläggetMetal, tog hårdrock, lyssnar en hel del på det me.
Okej..Jag missuppfattade vad han skrev..sorry
Var är Ska' ?! :utflippad:
Nä men du skulle haft ett "Annat" alternativ.
jag tog Pop men jag tycker också om rock.
Hård rock är ju hard rock på engelska. Rock är ju metal. Jag gillade metal mest så jag tog rock.
jag gillar trance, techno mest, men här får det bli pop
↗ till inläggethaha lolHård rock är ju hard rock på engelska. Rock är ju metal. Jag gillade metal mest så jag tog rock.
Rock=Lite hårdare än pop
Metal genréerna härstammar från Hårdrock(Hardrock)
↗ till inläggetHård rock är ju hard rock på engelska. Rock är ju metal. Jag gillade metal mest så jag tog rock.
Metalgenréerna ja ;) bara vanlig metal e ju hårdrock ;) som t.ex. Judas Priest o Iron Maiden. De spelar vanlig hårdrock ;)
Trance, techno, dance, psytrance & goa, eurodance o lite mer :P
↗ till inläggetIM spelar väll TNWOBHM eller va det heterHård rock är ju hard rock på engelska. Rock är ju metal. Jag gillade metal mest så jag tog rock.
Helt rätt. Iron Maiden, Judas Priest och Saxon skapade The New Wave Of Brittish Heavy Metal. Alltså, man kan säga att de lade grunden till de 100tals olika metalstilar som finns idag.
va f** ä reggae, ä det får väl bli rock då ^_^
HipHop / Rap / R&B