Jag har nästan slutat spela spel nu högst en 1 per dag och jag spelar kanske på helgen aksnke bara
Datan sitter jag väll run 1-2 timmar på sommarn
Fast på sommarlovet blir det en halv timma eller inte alls och inge spel då heller nästan
Jag har nästan slutat spela spel nu högst en 1 per dag och jag spelar kanske på helgen aksnke bara
Datan sitter jag väll run 1-2 timmar på sommarn
Fast på sommarlovet blir det en halv timma eller inte alls och inge spel då heller nästan
Jag sitter kanske vid datorn 1 timme i vecken numera, det nalkas ju sommar, och då vill man ju vara ute och köra moped, spela fotboll och sånt skoj :D
↗ till inläggetklarar inte av att sova på dan.....
Inte ens en seg onsdag eftermiddag vid halvfyra tiden efter ett mål med mellanmål och alla tankar på det som nyss hänt i skolan ? :/. Trist.
nej inte ens då..... så länge, jag inte är svin trött och det är beckmörkt..... måste vara kolsvart om jag ska sova....
Beros på vad som menas med att spela... Är mest inne på nätet. Kan väl bli upp till 3 ½ timme på sommarn/våren och någon timme mer på vintern/hösten. Men det är loven annars är det väl runt 2, 3 timmar i båda årstiderna.
Mja... 1 timme på internet och ibland spelas det väl lite spel på datorn. Jag är iallafall en liten del data beroende. Mest internet självklart ^_^
hehe, mest internet ja.... särsklit fuska.se
jag är bara på fuska.se, tänkte lägga av i förrgår, för att #21 gav mig en varning för hets mot folkgrupp (urlöjlig regel) men hade inget roligare för mig så jag fortsätter
fegis.... lägga av bara för att man får en varning.... #21 har varnat mej med..... var fick du den varninngen :huh:
för att jag sa för dumma saker om homosexuella, hets mot folkgrupp... vilket är jävligt löjligt...
fast jag trivs annars på fuska
Jag spelar en liten stund mer än för ca 1 på tre dagar men jag skulle spelat mer om jag inte kunde vara inne på fuska.se och hade så mycket träningar(i fotboll)
f*n vad lågt att kalla bögarna för en folkgrupp.
Då är det snarare moderatoren som gav varningen som ska ha den.
men är det inte det då :huh: alla är väll folkgrupper, homosexuella, transvestiter och hetros..... hela världen är uppbygd av grupper
Lite beroende. Jag brukar sitta 4 timmar på morgonen o sen från ca 8 på kvällen till 12 på natten. Men jag kan ju vara utan datorn en hel dag om jag vill.
↗ till inläggetf*n vad lågt att kalla bögarna för en folkgrupp.
Då är det snarare moderatoren som gav varningen som ska ha den.
Förbudet mot hets mot folkgrupp finns i brottsbalken SFS 1962:700, [2 avd., 16 kap., 8 §].
Den som i uttalande eller i annat meddelande som sprids hotar eller uttrycker missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse eller sexuell läggning, döms för hets mot folkgrupp till fängelse i högst två år eller om brottet är ringa, till böter.
Vem ska ha varningen? http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif
men detta är ett forum och inte verklighet... men det är ju ändå rätt löjligt...
Var du en skriver eller säger det så bryter ju du mot lagen ;)..
jaja, jag förtjänar väl min varning... hoppas alla är nöjda
Jag sitter där ofta jag ochså, man blir beroende. Vet inte om fler har tänkt på detta, men jag tror datorer för en slags ''strålning'' (det som händer då man pratar i mobilen tex) ingen vet väll nåt om detta, vet vetenskapen nåt? Vem vet, datorn kanske är skadlig. :ph34r:
Datan lite då och då Bfv
fast nu är det katastråf har blivit beroende på min xbox jag bara spelar och spelar kan aldrig sluta spelar tills dem faller ner !!!!!! fast nu för tiden spelar jag xbox 3 timmar om dagen kan toppa till 4:a och 2-3 timmar data och resten ute och spelar fotboll och andra grejer :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in