Det är überfräckt >_<', klaga ? :P
Det Som Ni Stör Er Mest På?!
hehe, nej bara undra..... men är inte minimjölk fräckare :P
back to topic
↗ till inläggetUsama bin laden är 0 värd. han pajjar för USA och är taliban
även Saddam är det och Arafat var det...
Bush är mest värd han håller koll på världen
Jag hade visst för mig att alla kristna ansåg att alla var lika mycket värda <_<
stör mig på mycket typ:
om man typ har nånting som har med rastafara att göra på sig blir man skickad till socialen för pisseprov.... störigt
knarkare
alla som köper moppe för 20000 kr
jag stör mig på de flesta av er :D
inge skämt nej -.-
Jag stör mig på Xade, vilket ni kanske märkte i mitt förra inlägg i den här tråden.
↗ till inläggetstör mig på mycket typ:
om man typ har nånting som har med rastafara att göra på sig blir man skickad till socialen för pisseprov.... störigt
knarkare
varför moppe för 20 tusen? min kosta 26 tusen...
eller var det för lite pengar?
raest fick du en varning för det där? hahaha
Blev avstängd också. Jag är stolt.
avstängd? du är ju kvar
Han blev inläggslåst.
jaha, haha får skylla sig själv...
↗ till inläggetstör mig på mycket typ:
knarkare
jäkla va bortskämd du va då jag menade att det är jävligt onödigt och köpa moppe för det priset när man kan få en snyggare för sju,åttatusen man kan ju för h*lvete köpa en bil för de pengarna istället eller spara till körkort
7 tusen... finns ingen aerox för det...
meen, aerox e en skit moppe, och den kostar inte 26tusen.... köper man den så är man rejält blåst
Villket vi då kan konstatera att xade är om han köpte den för så mycket pengar....
Stör mig inte så speciellt mycket , eller rättare sagt så orkar jag inte lägga ner energi på att störa mig på störiga saker...
↗ till inläggeteeeh en bil kostar ju flera 100k -.-stör mig på mycket typ:
knarkare
↗ till inläggetHan har hela tiden vart bortskämd tänker bara på sig och Amerika och tillåter inte att dem svarta inklusiv mellanöstern o.s.v inte ska få leva bra <_<<<<<stör mig på mycket typ:
knarkare
man kan få en bil för 26tusen..... men som sagt köper man en moppe för 26tusen så är man helt fläng väck
moppe för 26 är ingenting... dessutom har jag köpt saker till den för 10 000 också...
↗ till inläggetsom? -.- visa en bil som säljs för 26kman kan få en bil för 26tusen..... men som sagt köper man en moppe för 26tusen så är man helt fläng väck