💬
Logga in
Fuska.se

Virus

26 svar · startad

hallå jag undrar bara om ni nån gång har hatt virus på er dator i såfall vad för virus???

jag har hatt ett som hette w.32 nånting och sen hade nånting knäppt när jag sökte på google (kvittar vad det var för något)så kom det upp en popupruta med massa porr och grejer och sen när jag tittade på skrivbordet så hade det laddats ner ett program som hette nånting i stil med xxx.

Nivå 9 · Veteranfuskare

har bara haft stoora virus/maskar. de jag vet är;

Nimda

Blaster

fortfarande problem med viruset? låter som en dialer...

ne formaterade datorn tror jag har formaterat fem-sex gånger

23 Apr 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

ladda hem ad-aware.

Nivå 1 · Novis

de tycker jag med de är bra

asså jag har ju inget virus och på min jäkla skitdator så kvittar det

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

asså jag har ju inget virus och på min jäkla skitdator så kvittar det

min kompis hade det där och han kolla rätt mycket på porr kanske du med=? aja jag gav han ad aware sen va allt borta

ne jag kollar j*vla inte på porr äru dum eller tror jag laddade hem nått spel eller nåt :angry: :angry:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

ne jag kollar j*vla inte på porr äru dum eller tror jag laddade hem nått spel eller nåt :angry:  :angry:

jasså ett spel med det hmm har du något virus skydd som är på hela tiden??

nej inte då

Nivå 2 · Novis

Ladda inte hem spel från skumma hemsidor tryck aldrig på popup reklam sita aldrig i porr sidor du kan få Spyware det hade du fått detta har jag fått

Spyware (Porr bilder >:( )

Blaster

6 Trojanska hästar

Nimda

Och en annan som segade datorn totalt kunde inte ens göra nåt !!!

Nivå 5 · Fuskare

För mig har det hänt att det bara hur som helst laddadesner porr, och jag fick bara syn på det när jag tittade i skrivbordet. Så jag fick slänga det.Men väldigt irriterande, pga att det kommer upp flera ggr.

Nivå 2 · Novis

Jobbigt det kommer bara mer och mer till slut var jag tvungen att ladda ner popup killer det hjälpte inte den av aktiverades hela tiden :( så då var jag tvungen att starta ad-aware den startades inte så var jag tvungen att formatera :(

Jag har haft:

IRC.Worm.gen och W32.Bropia.N -.-

28 Apr 2005

Jag har haft något som lägger sig över andra system filer(Infekterar filerna)

29 Apr 2005
Nivå 2 · Novis

Skaffa virusskydd. :rolleyes:

Eller om du är snål och inte vill köpa så finns det AVG Anti-Virus som är gratis. :)

30 Apr 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare

har ni Yahoo! mail så kan inte virus komma in i din dator för dom har inbygt norton anti virus-program men däremot så finns det killar som spammar mig med ett virus som heter D@mm skynet lr nåt sånt.

desseutom har Yahoo! 250 MB inbox gratis, snart kommer 1 GB. ät den, Hotmail

↗ till inlägget

har ni Yahoo! mail så kan inte virus komma in i din dator för dom har inbygt norton anti virus-program men däremot så finns det killar som spammar mig med ett virus som heter D@mm skynet lr nåt sånt.

Lite, jag har gmail 2gb stort (gratis).
Nivå 1 · Novis

JAG HAR REKORDET PÅ TROJANSKA HÄSTAR :D 76 stycken XDDDD

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

GMail??http://67.18.37.14/19/132/emo/rolleyes.gif

ÄDIT: läste inte "gmail"

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in