💬
Logga in
Fuska.se

Stämmer Det?

37 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Stämmer det att det kostar pengar per månad att spel WoW?

Hade tänkt att köpa det, men om det kostar pengar att spela det så skiter jag i det...

Tyvärr kostar det typ 120-140 i månaden så köp det om du är miljonär kanske. annars e det svin dyrt =(

i ebgames hörde jag 119 kr i månaden fast jag tycker det är löjligt att kräva i månaden.

tycker att det är helkonstigt... det kommer ju bli svindyrt... vem vill betala så mkt pengar på ett spel?

Det är redan ganska många som gör det...

Men på Game sa dom att det kostar 100-150 kr i mån för att det kostar att ha servrana öppna!!(för dom som har gort spelet) <_<

Senast ändrad:

Varför kan dem inte göra som counter-strike bara registera en accoount och cd key så är det klart det blir svindyrt annars !

För att det kostar att hålla servarna uppe. Sedan är det ju ganska stort också.

28 Apr 2005

det som kostar pengar är att hålla servrarna öppna, det hålle uppsikt över personerna så att de inte är taskiga och svär för mkt och de uppdaterar spelet ständigt med nya saker, bugfixar m.m.

de e värt att betala för. man kan ju ha flera gubbar samtidit oxå

Det sitter ju folk uppe ganska mycket och letar buggar och kollar folk...dom ska ju ha betalt.

asså det är värt det...man kan vara opå massor av olika ställen med massor av gubbar på olika lvlar på olika servrar

Det är inte dyrt alls.. <_<

det e skit skojj o skit stort..

Cs måste väl också betala för att hålla counter-strike öppen fast dem kännar pengar när folk köper ! Samma sak med wow många folkköper dem betalar för serverna vi köper spelet så får dem pengar för att hålla servern uppe.,

29 Apr 2005

WoW är världens största Online RPG spel! Det e värt pengarna!

Bara för att det är största betyder det inte att det är värt pengar att betala cirka 110-150 kr i månaden men alla får göra som dem vill.

wow e mycke större en cs...cs ahr bara små servrar wows e ENORMA

Det är bra World of Warcraft, Brorsan har det så jag har lirat lite ibland, har en Dwarf Warrior i lvl 5-6 och en Dwarf Hunter lvl 2-4, Det upgraderas ju jätte ofta det är därför det är så bra, helt klart värt pengarna

Det är ju tur att det kostar, då slipper man iaf några av de oseriösa spelarna.

30 Apr 2005

Spelet kostar väll ca: 400kr och sedan ska man betala för att få köra det i månaden. Vääldigt dyrt i längden.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.