💬
Logga in
Fuska.se

Slaget Om Midgård

11 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

sitter fast på helms deep (eller vad det heter) undrar vilken byggnader man ska bygga var man ska sätta gubbarna osv

skulle bli glad om ni skulle svara

24 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

sprid ut dom på muren och krossa orcherna :P fast den banan e asa svår jag hade bara hjältarna kvar resten dog :( :(

25 Apr 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

hehe kanche det går bettre jag sätter dom alltid högst upp och väntar tills dom anfaller :P :P :P

28 Apr 2005

Jag använder en trainer och ökar mina Kommandopoäng. Men annars sätter jag Aragorn, Legolas, Gimli och Boromir på muren med alverna. De andra två(Eówyn & Eomér) stannar vid Borggården.

Sätter lite Alver vid porten också.

Ha några bönder också som kan reparera Porten.

29 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling

jag klara banan med att göra 3-4enheter av Rohirrim och resten Bågskyttar (rohan's) och alver...

så väntade jag tills jag kunde andvända Eomer's arme med gandalf...

då började jag anfalla och jag vann ganska lätt...

allt du behöver göra innan är att ta ner stegarna och helst inte låta dom förstöra muren...

dom lyckades på mig men då tog jag mina hästar och alla hjältar

(förutom Legolas) och stod och vakta "hålet" tills jag kunde andvända Eomer's armé

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag bara slängde upp en massa bågskyttar på muren med eldpilar, sen hade jag legolas som sprang runt och sköt också.

Dom andra hjältarna tog dom som kom upp i stegarna, sen uppe i borgen hade jag ca 3-4 armeér utav rohirrim ryttare...sen är det bara att vänta ut dom och vänta på gandalf!

30 Apr 2005

Man ska ha Trainer till det och öka på Kommando. Släng bara alver med bågar och svärd på muren. Och så har du självklart några ryttare och soldater(bönder) i borggården. Det är kul att spela om antalet är mera ^_^

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8

ni som har trainer har ni engelsk språk?? kan ni shicka en länk där man kan ladda ner trainern??

1 May 2005
Nivå 6 · Fuskare

jo... Jag har iallafall engelskt språk.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

det är asa kul spel jag har en blood mod ^_^

3 May 2005

Här!!

Där finns Trainern att ladda ner.

4 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det är asa kul spel jag har en blood mod ^_^

jag har hero mod,den äger,nazguls på hästar och sauron kan göra gandalfs bästa attack fast starkare

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in