💬
Logga in
Fuska.se

Vip Medlemmar

16 svar · startad

Trådstartare #1

Där uppe där det står grupper, galleri, affär mm både det finnas en sak där det står alla vip medlemmar som stöder fuska.se

Jaså,varför?Inte så lönt när man kan söka alla vip medelmmar på "Medlemmar"

Jag håller faktiskt med Cocu, det borde finnas!

Men varför?

↗ till inlägget

Men varför?

För att fler ska skaffa sig VIP.
9 May 2005
Trådstartare #6

Jag har 2 anledningar.

1. Fler skaffar VIP

2. Man betalar för VIP och då kanske det borde visas att man har VIP mycket mer än att man bara ser det i forumet under änns namn.

11 May 2005
↗ till inlägget

Där uppe där det står grupper, galleri, affär mm både det finnas en sak där det står alla vip medlemmar som stöder fuska.se

Håller med dig Cocu

2. Man betalar för VIP och då kanske det borde visas att man har VIP mycket mer än att man bara ser det i forumet under änns namn.

Ja, man får en annan färg på namnet i listan över de som är online, vilka som läser ämnet, och på andra ställen där man ser namnet förutom vid meddelanden och i profilen (då är det en sån där bild istället).

Och tänk efter, hur många klickar på listan över "VIP-medlemmar" bara för att se vilka som har VIP, inte många... ;)

Slutsats: Enligt mig är det onödigt... -_-

Äntligen nån som håller med mej....

(FireFly @ 11/05-2005 17:02:43)

Ja, man får en annan färg på namnet i listan över de som är online, vilka som läser ämnet, och på andra ställen där man ser namnet förutom vid meddelanden och i profilen (då är det en sån där bild istället).

Och tänk efter, hur många klickar på listan över "VIP-medlemmar" bara för att se vilka som har VIP, inte många... ;)

Oj jag glömde bort att men har grön text på sit namn :visslar: , Om man säger så är det lju onödigt

12 May 2005
(FireFly @ 11/05-2005 17:02:43)

OK?, jag tycker ändå det borde visas att man har VIP mer.
↗ till inlägget

Ja, men inte med en onödig lista som ingen kommer att klicka på men tar upp onödig plats och slöar ner sidan (mycket, mycket lite, men ändå onödigt). Iaf enligt mig! ;)
Trådstartare #13

Men vad säger Admin?

↗ till inlägget

Jag skulle titta.

Det borde finnas nånstans på sidan, typ längst ner väldigt litet...

VIP Medlemmar: xxxxxxx

och så namnen, och länk till deras press.. de e f*n stort att vara fuska vip <_<

13 May 2005
↗ till inlägget

Det borde finnas nånstans på sidan, typ längst ner väldigt litet...

VIP Medlemmar: xxxxxxx

och så namnen, och länk till deras press.. de e f*n stort att vara fuska vip <_<

Han menar en länk till en lista som visar alla som har VIP.

jag vet ;)

jag bara ville ha de liite större :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in