Hej är det nån här som spelar handboll?? I så fall i vilket lag och vilken position? :D
Handboll
Jag spelar handboll...eller gjorde det.
Jag skadade knäet i en match på jul lovet. Räknar med att kunna spela igen till hösten. Men vet inte om jag ska fortsättta eftersom det är mycket lätt att skadan kommer tillbaka. Jag spelar/spelade i HK countrys A-pojkar. Ett tag spelade jag även med IFK Skövde. Även tillhört HP Skövde 90. Men varför inte skriva vilket lag du själv spelar i? (om du själv spelar handboll, annars är det konstigt att starta tråden)
Glömde tala om position. För det mesta vänster nio. Men ibland har det blivit höger nio och kant (är snabb och älskar att kontra)
Jag spelar Vänster 9 i Hp skövde 90
HAHA..neee? Du är född 91 ser jag... HK country känner du ju till då:P
Jag spelade I HP när jag var liten. Jag var med i 87 laget en säsong, fast sen hade vi inte tillräckligt med folk så laget lades ned :(
Började då i HK country...Ok, känner jag någon i ditt lag då? Har för mig att Rasmus West spelar där. Vad heter du förresten:P?
f*n nu har jag hittat massor från mina hemtrakter på den här sidan :D HÖHÖ
Sorry att jag glömde skriva min position och lag. :( Men jag spelar i HP Skövde som linje.
Och om du undrar så har Rasmus slutat.
spelat i maij
spelar i UIF som vänster nia
Jag har spelat, inte för att jag var något vidare bra.. xD. Spelade i H65 Höör som Vänster Nia eller Mittnia.
↗ till inläggetskrev fel. menar maifspelat i maij
maif har jag aldrig hört talas om. Vad kommer ni ifrån?
jag spelar i växjö hf och är linje
handboll är kul men jag spelar inte direkt i något lag.
vill testa handboll...
en sak som är tråkigt med handboll är att det blir för många mål
vänster 6 ÖHK p93
Helsingborgsbollklubb.. Målvakt, vid 11 års ålder. slutade efter ett år för att jag tappade intresset.
↗ till inläggeten sak som är tråkigt med handboll är att det blir för många mål
det är inte alltid som det blir många mål. inte om det är en bra match
beror på om det är jämna lag som spelar.
↗ till inläggetmenar maifspelat i maij
↗ till inläggetdet har du redan skrivit en gång om du undrar.spelat i maij