E det värt att köpa Lego Star Wars?!? Vet nån om det kommer komma på PS2 lr XBOX
Lego Star Wars
tror de4t inte kommer på PS2 och Xbox menpå PC finns det...
jag har det och tycker det ärklu... lite löjligt men ruskigt roligt
tyvärr så är det konstiga kontroller och jag fattar fortfarande inte hur man ska öppna ? dörren...
du kan spela i Episode 1,2 och 3
men det är väldigt roligt... så jag tycker... köp det :gitarr:
Ok.. Har du läst manualen?
Jo det finns på PS2 jag har sett det!Det kostar ca 450 kr.Det är likadant som på dartor.Vilken dörr jag har klarat hela spelet :student: :gitarr: :kung: B) .Obs kan inte ett players kontroler
Vart har du sett den för 450?
↗ till inläggetsså den hära dörren med ett frågetecken över... hur ska man öppna den... vad ska man klara?Vilken dörr jag har klarat hela spelet :student: :gitarr: :kung: B) .Obs kan inte ett players kontroler
BR men vilken episod och bana är du på?
asså jag har klarat alla episoder...
dörren som har ett frågetecken över sig och åt vänster är det Episode 3 dörren...
Det är värt att köpa, ja.
Du måste ha fullt i den där mätaren som fylls på när du får pengar.
Du måste ha fullt på alla banor, och så får du spela på en corelia corvette.
Nja. Lego ska man bygga, inte spela. :P
↗ till inläggetok jag gissa att det var det... håller på med det nu :gitarr:Det är värt att köpa, ja.
Du måste ha fullt i den där mätaren som fylls på när du får pengar.
Du måste ha fullt på alla banor, och så får du spela på en corelia corvette.
Nu har jag alla gubbar på dörren med ett ? får man Darth Vader och en klon.Jag tycker man skulle få Luke också
du borde köpa det, det kan verka lite konstigt och tråkigt men egentligen är det jävligt bra
↗ till inläggetdu borde köpa det, det kan verka lite konstigt och tråkigt men egentligen är det jävligt bra
Ja, det är jättekul! :) :D Men vår dator är knäpp, så jag kan inte köra det... :unsure: :(
jag undrar bara om dom hära bitarna man får (finns tio st på varje)
gör något eller är det bara för en kul grej?
Ett av världshistoriens värsta totalt misslyckade försök att kopiera ett spel och dra ner på grafiken och sen lansera det som något helt nytt.
Man får den på special banan :zzz:
↗ till inläggetMan får den på special banan :zzz:
Kolla när tråden skapades. <_<