Jag har precis vunnit hela mario sunshine och vill köpa ett nytt spel men jag vet inte vilket. Kan ni ge några tips?
Jag har redan Mario sunshine som sagt, paper mario 2 och luigis manison......................
Jag har precis vunnit hela mario sunshine och vill köpa ett nytt spel men jag vet inte vilket. Kan ni ge några tips?
Jag har redan Mario sunshine som sagt, paper mario 2 och luigis manison......................
MKDD köp det, det äger
tales of symphonia varar aslänge
MGS: Twin Snakes tycker ja.
↗ till inläggettales of symphonia varar aslänge
kanske lite för länge....zelda om du inte hade det....värm upp lite inför det nya
MKDD och Tales of symptonia är rätt kul.
↗ till inläggetJa köp ett av dom lr båda och använd DK om det blir MK:DD hans bananskal ägerMKDD och Tales of symptonia är rätt kul.
Nej vet du vad du köper SSBM eller mitt för altenativ MKDD
Jagt tycker att du ska köpa SSBM eller Double Dash....
Super Smash Bros Melee,Mario Kart Double Dash lr om du gillar Zelda spel så köp Zelda The Wind Waker. :D
Oj jag förutsatte att alla hade SSBM köp det!!!
Köp MGS: Twin Snakes eller ToS
↗ till inläggetSjälv så tycker jag att det är väldigt få som har det...Oj jag förutsatte att alla hade SSBM köp det!!!
Mario Power Tennis, Mario Golf Toodstoltour, MKDD
MArio party spelen är bra och resident evil
Jag tycker du ska köpa:
Super smash bros. melee
Zelda: The Wind waker
Mario kart Double dash
Jag tycker att du ska köpa Tales of Symphonia, det är ett av mina favoritspel.
Egentligen så räcker det inte så länge det beror på om man vill klara om spelet för att unlocka special grejor. Annars tycker jag att du ska vänta tills
The Legend of Zelda Twilight Princess kommer ut.
SSBM lr MKDD ska du köpa!
ett annat spel som är kul är faktiskt Star Wars Rouge Squadron 3, det har jag haft mycket kul med :P
Skulle vara bra om du sa vilka sorts spel du gillar :rolleyes: , men ett spel som man inte tröttnar så fort på och passar de flesta är ju det berömda super smash brothers melee, välfigt underhållande och om du vill veta vad det går ut på: enkelt: du kör med en massa nintendo karakäterer och slåss mot datorn eller upp till tre kompisar :cool: , men du kan ju också köpa donkey kong(a):jungel beat vilket man spelar med bongo trummor och springer omkring och sammlar bananer .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in