Jo, Super Smash Bros har ju vart väldigt lyckat.. Och SSBM med.... Fast jag tror ej på ett till...
Ssbm 3
Det har varit en storsäljare och fått gott betyg från många håll. Ge mig en anledning till att dom inte skulle göra en uppföljare? Sånt här säljer helt enkelt =).
↗ till inläggetJo, du har helt rätt faktiskt...Men det var en ren chansning...Det skulle vara en stor besvikelse om det inte kom en uppföljare... Gärna samma karaktärer igen fast 20 till :)Det har varit en storsäljare och fått gott betyg från många håll. Ge mig en anledning till att dom inte skulle göra en uppföljare? Sånt här säljer helt enkelt =).
Ja antalet karaktärer var SSB svaga sida men banorna va roligare än de på SSBM
Ja, det tycker faktiskt jag med...Dem gamla banorna borde vara med i SSBM...Fast alla banor är ju typ med, fast förnyade..
Finnsdet nåt bätre än att köra den hemmliga banan i SSB de tog iaf med 4 av banorna
Nu är det iaf bekräftat att det ska komma ett nytt SSB till Revolution.
↗ till inläggetde tycker inte jag, vet inte hur ni tycker men för de första så e grafiken mkt bättre på SSBM vilket gör banorna roligare ;) sen de där men karaktär i SSB....mmm ja de var de dåliga me den men den nya karaktär i SSBM(asså de som man måste låsa upp) var inte heller så bra tycker....young link var bra men t ex. jiglypuff o MR.game & watch....tycker de e misslyckade karaktär ;) om de hadde ersatt de men t ex. sonic o nån annan skulle spelet varit ennä bättre.....men aja...SSBM e bra som den e...bara några fel annanrs duger den :blink:Ja, det tycker faktiskt jag med...Dem gamla banorna borde vara med i SSBM...Fast alla banor är ju typ med, fast förnyade..
Dark samus: snarare tvärtom. Mr game & watch och jigglypuff har egna attacker. Young link har däremot samma attacker som Link vilket är tråkigt att nintendo inte har orkat hitta på nya attacker till dessa karaktärer. Samma sak gäller ju t.ex. pichu, falco och dr mario. Fräsha gärna upp lite till nästa ssb nintendo. Ta bort kopiorna, lägg till nya och nya banor. Dom äldre banorna kan dom ha med i nästa + ett gäng till så hade det blivit en till storsäljare så det får vi hoppas på =).
↗ till inläggetMenar du Final Destination och de andra 3? Nja, den banan är ruggigt kul faktiskt...Finnsdet nåt bätre än att köra den hemmliga banan i SSB de tog iaf med 4 av banorna
↗ till inläggetOki doki.. Själv så tycker jag att det är kul med lite kopior,,, Mest för att man kunde välja på så många gubbar....Dark samus: snarare tvärtom. Mr game & watch och jigglypuff har egna attacker. Young link har däremot samma attacker som Link vilket är tråkigt att nintendo inte har orkat hitta på nya attacker till dessa karaktärer. Samma sak gäller ju t.ex. pichu, falco och dr mario. Fräsha gärna upp lite till nästa ssb nintendo. Ta bort kopiorna, lägg till nya och nya banor. Dom äldre banorna kan dom ha med i nästa + ett gäng till så hade det blivit en till storsäljare så det får vi hoppas på =).
jag tycker dom ska göra många nya gubbar ca 50 gubbar tycker jag man ska kunna vara typ paper mario eller bomberman eller nåt vad vet jag
↗ till inläggetNej, han menar banan man låser upp i SSBFinnsdet nåt bätre än att köra den hemmliga banan i SSB de tog iaf med 4 av banorna
↗ till inläggetJo, jag vet det.. Den där Mario-banan....Finnsdet nåt bätre än att köra den hemmliga banan i SSB de tog iaf med 4 av banorna
Den heter mushroom kingdom... minns inte hur man får den men det hör inte till ämnet ändå. Kopior gör det bara tråkigt, visst en del är olika med dom t.ex. falco skjuter slöare än fox, ganondorf har kraftigare attacker än falcon men är slöare med mera, men i princip är det samma sak.
↗ till inläggetJo, spelar roll... Det är antalet gubbar som räknas... Hade gärna gått med Slippy Toad och Peppy Hare också.... hehe...Finnsdet nåt bätre än att köra den hemmliga banan i SSB de tog iaf med 4 av banorna
PS: Man får Mushroom Kingdom om man klarar Very Easy med alla gubbar...
↗ till inläggetmmm som ja sa: "ja vet inte hur ni tycker"Den heter mushroom kingdom... minns inte hur man får den men det hör inte till ämnet ändå. Kopior gör det bara tråkigt, visst en del är olika med dom t.ex. falco skjuter slöare än fox, ganondorf har kraftigare attacker än falcon men är slöare med mera, men i princip är det samma sak.
ja tycker de e lite kul me kopior som Petey Piranha ;)