💬
Logga in
Fuska.se

Ssbm 3

36 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Finns det någon information till Super smash bros.spelet

som kommer till Revolution??

Nivå 0 · Nykomling

ingen ens vet om det kommer ssb till N-Rev

Nivå 0 · Nykomling

Hehe, det borde det iallafall eftersom det är en lyckad spelserie... Jag har för mig någon har nämnt om det tidigare?

Det kommer iaf inte att heta ssbm 3! Kanske ssbm 2!

Nivå 0 · Nykomling

kanske inte ens heter ssbm....nintendo brukar vara bra på att komma på nya namn... :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

Det Borde heta Super smash brothers *** (***= någonting t.ex. smashdown eller vad tusan som helst :P). Jaja, man kan inget annat än att vänta och se.

Nivå 0 · Nykomling

Dem har inte ens sakt om att N-R kommer .

Om det kan inte bli ssbm 2 efter som det har redan funnits 2:an och det är ssbm.

Och det måste inte heta super smash brother meele det kan hela nåt annat istället för melle.

11 May 2005

Första spelet hette Super Smash Bros. Sen kom Super Smash Bros. Melee, då måste ju det här spelet heta Super Smash Bros. Melee 2, inte 3

13 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag tror inte det kommer heta super smash bros melle 2 ?????? :blink: det kommer säkert vara ett bättre namn

Nivå 0 · Nykomling

Det ska ju komma ett SSBM i Anime form till Nds o.o

Nivå 0 · Nykomling

De lär väl komma, Nintendo sätter alltid ihop patetiska samlingsslagsmål som håller i en vecka, och kidsen blir som galna ;)

14 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

MeM, jag måste påpeka att detta håller i sig *** länge om man gillar grund-konceptet. Man kan säga evighetsspel...

Nivå 0 · Nykomling

Som sagt, har du tre polare finns det inga gränser på hur länge du kan spela.

Ett annat exempel är MK:DD, jag och fyra kompisar lira det typ dygnet runt hela vinterlovet utan att tröttna. :D det är ett bra spel.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

De lär väl komma, Nintendo sätter alltid ihop patetiska samlingsslagsmål som håller i en vecka, och kidsen blir som galna ;)

om du menar ett år med en vecka har du helt rätt....... :meddum:

16 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kanske en vecka i anden och tidens rum 1 dag=1år. 1år gånger 7=7år så du har helt rätt en vecka
Nivå 0 · Nykomling

:lol: iof har inte spelet funnits så länge. Och dessutom kommer uppföljaren innnan sju år gått.

Nivå 0 · Nykomling

Ok om det kommer en upföljare inan så räcker det inte lika länge och det händer att jag spelar orginalet och det gjordes 1997 och det blir ju 8 år

Jag kör oxå Super Smash Bros fortfarande! Jag tycker det är bättre än super smash bros melee

Nivå 0 · Nykomling

Det tycker inte jag, Inga av alla tecks som finns på SSBM är med i föregångaren >_>'

Ja, men det är mer spel-glädje i SSB

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in