Jag e ledare.. Och Reaper e Vice Ledare.. När jag avgår.. E Reaper Ledare Och DEsen Vice leader..
Nytt Rs Team
hehe fin bild! ne den gick ine in
HUr får man den på länk?
kan jag vara med??
B4z4r du e med.. Du får va Crafter.. För det ville u vara
Heej Demon/ollepool har frågat om jag kan skriva detta for hans internet lagga. Han ber mig skriva att han till varje pris vill ha tillbaka klanen. Och att han tänker göra den till en 40 + och att han ska vara inne ofta!
hela sommaren sa han till mej
jajje n funkar det igen jag ska försöka vara inne så mycke jag kan och ha kraven 40+
hur får jag mina stats bild på länk?
tack för jag fick vara med
↗ till inläggethur får jag mina stats bild på länk?
menar du som jag gjorde tidigare? :)
ja fast hela bilden inte bara stats
ska jag skicka in mina stats??
↗ till inläggetDu måste tycka ''Print screen'' (på tangent-bordet)när du spelar ''runescape''(eller något annat webbspel) sen så går du in på photoshop eller paint och sen trycka klistra in sen sparar du bliden i någon-map sen så går du in på ''www.pics.xs'' och trycker bläddra sen så letar du på den bilden du skulle ha och sen så kommer det en länk upp som det står vad den har för länk till bilden sen så när du skriver ett medelande i forum.fuska.se så står detja fast hela bilden inte bara stats
http:// under där det står TYPSNITT_STORLEK_FÄRG sen så klistrar du in länken till bilden där sen så är det klart :visslar:
om det ska va en klan i lv. 40 så kicka devilgirl hon e bara i lv. 30 men min andra gubbe e kvar orch0(med nolla på slutet) den e i lv. 52
ps.om det ska va en klan i lv 40+ som minsta så kommer vi behöva kicka halva klanen <_< då e det bättre att göra en ny klan eller :huh: men det e inte jag som bestämmer jag kommer bara me kommentarer :P
om ni undrar vad jag heter heter jag orc_88
liggr nått i det du säger... men e det inte många över 40?
Jobbigt -.-
de tycker inte ja (iaf inte dom som e online mest) dom e i 30 ungefär då måste man kicka dom bye bye de skulle vart osjyst tycker ja du starta en tråd nytt rs team alla får va me och sen ska du ha 40+ efter typ 20 sidor <_<
då får starsta en ny tråd
hmm
vilka e i lvl 40 och högre? skriver 40+ efter ett medelande
40 och miindre skriver 40- så får man se om det är lönt.
desen vad har du för ring??