💬
Logga in
Fuska.se

Melodifestivalen 2005

39 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag hejar självklart på Ungern, men jag tycker även om Greklands låt. :)

Jag bryr mej inte specielt mkt om melodifestivalen....

Nivå 3 · Lärling

Grekland!!! :gitarr: den är bäst.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4

Har ni sett alla bidrag då? :rambo:

↗ till inlägget

Nej, jag har sett 2 bidrag, sverige och nån till :zzz:
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ähh nästan, såg att det gick på tv nyss men såg bara greklands och rysslands låtar.

Nivå 3 · Lärling

Jag bryr mig inte så mycket, för att jag tycker att det bara är nästan skit låtar på melodifestivalen

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Jag vill citera Gert Fylking i samband med Nobelpriset och säga: "ÄNTLIGEN". Ett rockband med i melodifestivalen. Norge har mitt fulla stöd, med en underbart bra låt och ett gäng underbara killar.

Sen gillar jag också den här låten "Let me try" med dom här som hade massa trummor och slipmaskiner. Minns inte från vilket land dom kom.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Skaffa en riktig orkester så ska jag med nöje heja på alla som vill >.<

Nivå 10 · Veteranfuskare

NORGES LÅT ÄGER!!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

NORGES LÅT ÄGER!!

Jag missade Norges låt.. :unsure:
Nivå 12 · Mästerfuskare

hmmm, orka melodifestivalen, men det skulle va kul om de stackars svenskarna fick vinna förengångs skull (kommer nog inte hända med den skit låten)

Vet inte riktigt, men hoppas på Sverige.

Om 10 år då jag är 21, då kommer Sverige äga i melodifestivalen, iaf den som är internationell, för då kanske The Yotster™ by YoTo® kommer vara med.

21 May 2005
Nivå 4 · Lärling

Glömde en grej:

Sverige kommer komma i den nedre delen av listan, tyvärr. Men man kan ju alltid hoppas...

Nivå 11 · Veteranfuskare

har inte sett ett enda bidrag mer än sverige, tycker enda att skiten brukar suga förhållandsvis hårt. ibland kan det vara nånting som sticker ut lite grann, något extra. roger pontare är ett prakt exempel. sånt skulle man haft, eller bara en sån sak som nessen säger, en orkester. lite musik fö f*n. ingen discopop med halvnakna tjejer och biffiga killar med falska hockeys som springer runt och svettas på scen. nej, äkta ska det vara. tacka vet jag på min tid.

Nivå 5 · Fuskare

Jag hejar inte på nåt bidrag. Alla är skit.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

har inte sett ett enda bidrag mer än sverige, tycker enda att skiten brukar suga förhållandsvis hårt. ibland kan det vara nånting som sticker ut lite grann, något extra. roger pontare är ett prakt exempel. sånt skulle man haft, eller bara en sån sak som nessen säger, en orkester. lite musik fö f*n. ingen discopop med halvnakna tjejer och biffiga killar med falska hockeys som springer runt och svettas på scen. nej, äkta ska det vara. tacka vet jag på min tid.

Ja det är sant. De flesta av länderna har stulit delar av låten från en annan låt..http://www.my-smileys.de/smileys2/annienein.gif
Nivå 10 · Veteranfuskare

som Maltas "angel".

Nivå 1 · Novis

Grekland vinner men jag hejar på Norge.

Nivå 9 · Veteranfuskare

sverige såklart :D

fast det är väl kört så Grekland då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in