💬
Logga in
Fuska.se

Yugioh!

18 svar · startad

Tja alla fuskare nu behöver jag er råd jo! jag har nyss köpt zombie madness som tydligen slår ut dragons roar och jag undrade om ni tycker att jag ska köpa dragons roar också? jag har 5 starter deck nu och jag tänkte få alla komplett jag har yugi evelution yugi normal kaiba evulution pegasus evulution och zombie madness så ska jag köpa den eller sluta samla på yugioh jag har en av de bästa korten hela exodia och necross jag har vunnit en turnering i min stad SÅ jag undrar om jag ska göra min lek ännu bättre med dragons roar? ska jag det vill jag gärna ha svar och råd

Och en till fråga säg vilka kort ni tycker jag ska byta till mig :lol:

Senast ändrad:

så ska jag köpa den eller sluta samla på yugioh

Förtsätta med Yu-Gi-Oh och käna pengar :o om det var det du fråga

Senast ändrad:

mm nja... det var mer saker också wish maker

Köp Dragon roar fortsätt spela och byt till dig det dåligaste kortet som är först 1 sen när man dödar den så blir det 2 sen när man dödar den blir det 4 sen 8 sen 16 osv osv..! om det finns som i tv serien

öööh? vad menar du med det sissta?

asså den dära bruna hår bollen med grönafötter och stora ögon som svävar och i ett avsnitt av Yu-Gi-Oh så tog yugioh ut den och så sköt Blue Ice White nåt dragon men då fördubblades den hela tiden så den gick inte att döda :P

Nivå 3 · Lärling

Du snackar om Kuribo, men han använde ett spell/trap också........

jag tycker du ska skaffa :

Swift , Magical Hats , Neo Aqua Madoor

Köp Dragon Roar, jag tycker den slår Zombies Madness, du förstår, om man lägger korten i de deckarna så bra som möjligt så vinner DR.

Neo Aqua Madoor :

ATK : 1200

DEF : 3000

Level : * * * * * *

Effekt : None

Nivå 2 · Novis

jag tycker inte att du ska köpa en dragon-lek. jag menar du har ju fem lekar, exodia, det bästa kortet och necross. då moste man ju ANSTRÄNGA sig för att förlora.

(är det du eller din mamma som betalar för korten <_< )

ps. non som vet några tuneringar i täby?

22 May 2005

JAG just nu iaf men jag har neo aqua mador men han är lika värde som aqua mador alltså orginalet för 2000 i DEF är as bra och jag kör attack lek WATCHEL WATCHEL WATCHEL WATCH!!!!

24 May 2005
Nivå 1 · Novis

Jag har ett spell card "Dark Hole" Destroys all monster on the fieild. Ganska bra, ifall motståndaren gjör en arme så e det bara att ta Dark hole å dom e borts ^^

8 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare

Du bör skaffa Dragons roar det gjorde jag darknes är grymmt bra om man har en draklek

Red-eyes darkness dragon är bara bra om man har drakar i sin graveyard

9 Jun 2005
Nivå 2 · Novis

Man behöver inte köpa alla starters deck som finns typ, man köper ett starters deck och sen köper man boosters pack och lär sig använda dem korten man har. Och väldigt ondödigt att slösa upp flera tusen på kort , du som nu har så många borde lära dig köra med dina kort, tänkta ut strategier osv. Lär dig dina korts egenskaper och använd pengarna på nått annat en kort....... Och även om du har exodia och en massa andra super bra kort så finns det grejer man använda för att förstöra, och föresten svaga kort kan ofta vara bättre en starka.

10 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Red-eyes darkness dragon är bara bra om man har drakar i sin graveyard

Ja och det har man om man har en draklek! desutom har den 2400 atk och 2000 def utan några drakar alls!

Ja, men man behöver ofra ganska många drakar om han ska bli bra

Nivå 4 · Lärling

Jag har enbart Zombie madness o vinner över Min brossa + hans polar tsmns för jag spelar smartare än dem. O samanlagt har de 5 st såna stora lekar !

16 Jun 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag tycker du ska skaffa :

Swift , Magical Hats , Neo Aqua Madoor

Jag har magical hats... men den SUGER! :P

Men Bonden... jag känner till ett trap kort som man kan spela när motståndaren spelar dark hole: white hole

effekt:istället för att alla monster på planen förstörs så blir DINA monster INTE förstörda! Bara motståndarens! :kung: :cool: OBS: den kan inte aktiveras när DU spelar dark hole. :mellow:

En gubbe... det finns ett annat kort som har samma effekt som red eyes darkness dragon: blue eyes shining dragon! Men man måste offra en blue eyes ultimate dragon för att få spela den... men den har 3000 i attack och 2500 i försvar! Så man kan säga att darkness och shining är nästan lika bra. ;)

Senast ändrad:

5 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

jag kör med nästan enbart fiends och den leken har jag bygt upp av kort dragna i små pack vinner nästan alltid

30 Jul 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag känner till ett kort (eller snarare fem) som har (nästan) samma effekt som exodia! lol Desteny board som är ett trap kort kan man bara aktivera när det är motståndarens end phase, varje gång som det är motståndarens end phase får man lägga ett specielt spell kort från handen eller leken. Om man tittar på alla korten så ser man att det bildar ordet 'final'. när alla korten är ute så vinner man.Desteny board respenterar 'f' och alla andra korten heter 'spirit message'.när 'f' är ute på plan så spelas 'i' sen 'n' sen 'a' och till sist 'l'.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in