Spelet går inte ut på att döda. Tycker du att det är tråkigt så köp inte det. I spel som hl2 så måste man döda för att klara av spelet. Postal 2 kan användas som en simulator för socialt liv. Att döda är bara en rolig grej som går att göra i spelet. Egentligen är spelet politiskt korrekt för att det är det enda FPS spelet där man inte måste döda.
Postal 2
Wow! det där var en av de smartaste sakerna jag någonsin har hört på detta forum! :meddum:
Människor ska inte få lida och inte få spelet bara för några andra människor tycker det är fel.
Alldeles riktigt!
Datorspel gör inte människor våldsamma. Om man aldrig har sett våld i hela sitt liv så blir man inte våldsam på en sekund bara för att se någonting som det. De människor som mördar och sedan säger att det är på grund av datorspel som de mördar använder bara spelen som syndabock. De var våldsamma långt innan de såg spelet och mentalt psykiskt störda. Det är mycket viktigare att ge dem vård istället som att förbjuda spel som ändå int eskulle göra någon nytta.
Så Carmageddon kan vara det mest fruktansvärda spelet någonsion? aggresioner som leder till "roadrage?"
Och Civillization 2, kan leda till att man blir en galen diktator?
Jag sa precis att det var så det inte var.
Jag håller till 100% med P.Dude på den där punkten! :meddum:
Atingen köper man Postal 2 eller så köper man det inte så enkelt är det! man behöver inte förbjuda det! dom som vill ha det köper det och dom som inte vill ha det låter bli! :cool:
postal 2 e skit kul :D
har den nya expasion packet kommit ut en ?..
och ni som tycker postal 2 e tråkigt behöver inte snacka här <_<
↗ till inläggetVadå ¨behöver inte snacka här¨? Den här tråden heter Postal 2 sluta säljaspostal 2 e skit kul :D
↗ till inläggetHahaha det e bra att du gillar Postal 2! Och nej! expension packen sägs komma nästa månad! Om det inte flyttas fram! :cool:postal 2 e skit kul :D
↗ till inläggetpostal 2 e skit kul :D
Du kanske borde läsa vad tråden heter innan du skriver... <_<
Det gör inte mig bättre om det slutas att säljas , dem får göra som dem vill men jag tycker att spelet är ganska kasst..
Går det ens att spela det online? Online lägen gör ju ofta tråkiga spel roligare..
Nej, tråden heter bara Postal 2. Det andra är bara en liten text som man lägger till.
Ja det går spela online! :cool:
↗ till inläggetDet är meningen att man ska snacka om spelet ska sluta säljas härpostal 2 e skit kul :D
Man får snacka om vad man vill bara det e om posta 2!
Jo, men ni sa att dom som inte gillade Postal 2 inte fick skriva här
Skriv vad du vill men var inte negativ mot Postal 2.
↗ till inläggetHAHAHAHA GTA normaltde var de bästa skämtet på länge :lol:jag tycker att man är helkonstig om man tycker såna spel är kul...
GTA är ju i alla fall lite moer "normalt".