💬
Logga in
Fuska.se

Tvspel Spelar Vi För Mycket ?

282 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

alla spel har ju inte "reflex" scener äns <_<

16 May 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

mias mattelåda

vafan jiddrar du om?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Han menar säkert att det spelet inte har Reflex scener

17 May 2005
Nivå 7 · Fuskare

Xade har inte så bra reflexisar heller. men han är ju rätt seg, om man berättar ett skämt på en måndag kommer han på svaret på tisdag, tycker skämt suger och dampar :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vafan jiddrar du om?

Om du så inte gillar invandrare varför säger du jiddrar det är bara invandrare som säger så.

Livet är upp till en själv. Gör man ett fel får man helt enkelt leva med det.

Nivå 7 · Fuskare

eller så hoppas man på att tomten ramlar av taket!

nej nu bladdrar jag i munnen igen

Nivå 10 · Veteranfuskare

tss.. oki doki...Jo, det kan nog vara så att vi ungdomar spelar lite för mycket "ibland". Men "ibland" så kanske vi inte spelar något alls..... Så är det med mig.... Men när jag väl fastnat kan det ju bli en 5-6 timmar...

18 May 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

man klassas väl som nörd nuförtiden, det är ganska jobbigt. det är snarare hockeygaysen som spelar basket före och efter skolan som är nördar. f*n, att man inte kan få göra de man vill här i livet. de suger. tydligen är jag en fetnörd nuförtiden. inga vänner sägs de. då har jag väl valt de, eftersom jag inte vill syssla med idrott. jag vill syssla med mitt race, inte deras j*vla fjollerier.

Nivå 3 · Lärling

Hockey är kul tycker jag men jag håller men dig Mellanmjölk, typ samma för mig, men jag blir inte retad för att jag spelar mycket Tv Spel

19 May 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jo, typ mer än hälften, faktiskt.. -_-

men och, jag sa ALLA har inte... du har fel! HAHA!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad menas med "reflex-scener"?
23 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Det ÄR för mycket spelande i sverige. De flesta som fastnar framför datorn är unga killar, och även tjejer. Ca,20000 ungdomar i Sverige är internetberoende, I allafall enligt en studie från Umeå universitet. Ca, 900000 barn/ungdom i Sverige har tillgång till dator hemma.

Ungefär riskerar 70000 av dem att att bli beroende. Problemet är inte fetman som vissa tror, utan hälsan. Och ingen vet vad som händer då man sitter

framför datorn. Vem vet, genom att andvända internet eller att ladda ner

saker kanske det kan ge en sorts strålning, villket kanske kan skada människan.

jag säger bara det, om du sitter vid datorn för mycket gå ut och gå en promenad, eller börja träna med nåt. Ha nån form av aktivitet.

Att sitta still kan även göra dig slöare i kroppen, börja sporta så blir du säkert

20-30-40% piggare!

↗ till inlägget

Det ÄR för mycket spelande i sverige. De flesta som fastnar framför datorn är unga killar, och även tjejer. Ca,20000 ungdomar i Sverige är internetberoende, I allafall enligt en studie från Umeå universitet. Ca, 900000 barn/ungdom i Sverige har tillgång till dator hemma.

Ungefär riskerar 70000 av dem att att bli beroende. Problemet är inte fetman som vissa tror, utan hälsan. Och ingen vet vad som händer då man sitter

framför datorn. Vem vet, genom att andvända internet eller att ladda ner

saker kanske det kan ge  en sorts strålning, villket kanske kan skada människan.

jag säger bara det, om du sitter vid datorn för mycket gå ut och gå en promenad,  eller börja träna med nåt. Ha nån form av aktivitet.

Att sitta still kan även göra dig slöare i kroppen, börja sporta så blir du säkert

20-30-40% piggare!

Inte för att jag har med det att göra men hur gammal är du?

För om du är under 13år så är du fruktansvärt smart...

Nivå 11 · Veteranfuskare

att sitta framför en datorskärm med "strålning" påverkar inte människan alls. frågade precis min läkare, eller precis och precis, när jag var och fixade upp med lite operationer i ansiktet. jag har alltid haft problem med huden, typ, så den blir jävligt torr och sådär. mamma trodde självklart att det berodde på att jag spelade för mycket tv-spel och dataspel, och det gör jag, men Ahh eahueah doktorn ägde morsan. inget farligt att sitta framför datorn.

jag tror att det egentligen inte påverkar en människa alls att spela tv-spel, det är nog snarare bra. sålänge du inte glömmer bort våldsironin i spel där du slår av huvudet med en spade och sedan pissar på liket, ger en flashig kommentar och sedan springer vidare för glatta livet med en k-pist.

att de äldre alltid ska klaga så fort det kommer män i ninjadresser och med voltkunskaper.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

att sitta framför en datorskärm med "strålning" påverkar inte människan alls. frågade precis min läkare, eller precis och precis, när jag var och fixade upp med lite operationer i ansiktet. jag har alltid haft problem med huden, typ, så den blir jävligt torr och sådär. mamma trodde självklart att det berodde på att jag spelade för mycket tv-spel och dataspel, och det gör jag, men Ahh eahueah doktorn ägde morsan. inget farligt att sitta framför datorn.

jag tror att det egentligen inte påverkar en människa alls att spela tv-spel, det är nog snarare bra. sålänge du inte glömmer bort våldsironin i spel där du slår av huvudet med en spade och sedan pissar på liket, ger en flashig kommentar och sedan springer vidare för glatta livet med en k-pist.

att de äldre alltid ska klaga så fort det kommer män i ninjadresser och med voltkunskaper.

Definiera "män i ninjadresser med voltkunskaper"
Nivå 11 · Veteranfuskare

det berors väl på hur djupt du vill att definiera.

jag kan lika väl säga nåt annat. biffiga karlar i kostymer som ränner runt som dårar och hoppar i slowmotion utfrån hustak, hänger sig prydligt i en fönsterkarm, springer in i byggnaden och skjuter ner allt på två ben inklusive undelaterna i lägenheten med en M-16.

ring a bell?

↗ till inlägget

det berors väl på hur djupt du vill att definiera.

jag kan lika väl säga nåt annat. biffiga karlar i kostymer som ränner runt som dårar och hoppar i slowmotion utfrån hustak, hänger sig prydligt i en fönsterkarm, springer in i byggnaden och skjuter ner allt på två ben inklusive undelaterna i lägenheten med en M-16.

ring a bell?

yes it does.

OK jag förstår men det är inte bara gammla tanter och gubbar som gnäller det är alla politker som aldrig har rört vid en handkontroll också.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in