💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Oricana Of Time

22 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tja snälla kan ni hjälpa mig jag hittar inte scearcrow's song! Snälla svara snabbt! Tusen tack till alla som skickar ett eller flera svar.

________

Ja jag var på väg dit sen gick jag över bron i lake altså på stenen stod det at jag skulle skuta mot morgonljuset och det gorde jag då kom en sten med en pil i ner från stenarna men jag kan inte nå den inte en min häst kan håppa över?? Hur kommer jag över.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

gå å prata med en fågel skrämma så får du göra sången själv

Nivå 10 · Veteranfuskare

skriv i zelda forumet

Nivå 6 · Fuskare

Du måste klara Water Temple, då höjs vattnet och du kan simma över.

10 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

ööh... vad har det med fågelskrämman att göra :huh:

vad ska man med den låten till, nu igen?

Nivå 6 · Fuskare

Kolla på hans inlägg igen så förstår du.

13 Jan 2005
Nivå 2 · Novis

ööh... vad har det med fågelskrämman att göra :huh:

vad ska man med den låten till, nu igen?

Jag tror att man kan kalla på den när man är i knipa eller nåt ! Jag minns inte riktigt ! Jag minns inte min sång :P För den var så knepig !
Nivå 5 · Fuskare

Han hjälper dig med hjärtanen.

16 Jan 2005
Nivå 1 · Novis

ifall det är en röd sten så är det eld-pilen,vatnet höjs när du klarat vatten-templet.

då kan du simma över!

Nivå 1 · Novis

ifall det är en röd sten så är det eld-pilen,vatnet höjs när du klarat vatten-templet.

då kan du simma över!

Nivå 5 · Fuskare

Jag har inte klarat Water Temple och jag ville gå till fiskar stället men det funkade inte eftersom det inte fanns nåt vatten så jag kunde inte nå upp till fiske stället

och då gick min fairy fram till fiske stället och blev grön.Då spelade jag Scarecrows song och då kom en fågelskrämma fram där fairyn var och då hookshota jag mej upp till fågelskrämman och så var jag i fiske stället!

:rambo:

17 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

JAHAAAAAA :D

synd att jag inte minns min :huh:

så om navi åker iväg någon gång och blir grön och man inte kan komma dit då kan man spela den sången oh sedan så kommer den där fågelskrämman upp och man kan komma dit eller vadå? :lol:

T.ex Navi är ju grön i Sacred Meadow kommer det liksom upp en fågelsrkrämma där då eller? :P jag har liksom inte fattat mig på varför hon är grön på vissa ställen där det inte är något ;)

Tack På FörHand

21 Jan 2005
Nivå 2 · Novis

om du har glömt av sången gå till fågelskrämman när du e liten och spela nån lätt sång typ vänster höger vänster höger me 8 noter...tadaaaaaaa nu har du en ny scarecrows song :bah:

24 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

haha okej. det hade jag glömt :visslar: :bah:

13 Feb 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Du kan bara fortsätta, du behöver den inte. :P

16 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Japp... Rätt...

11 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tja snälla kan ni hjälpa mig jag hittar inte scearcrow's song! Snälla svara snabbt! Tusen tack till alla som skickar ett eller flera svar.

________

Ja jag var på väg dit sen gick jag över bron i lake altså på stenen stod det at jag skulle skuta mot morgonljuset och det gorde jag då kom en sten med en pil i ner från stenarna men jag kan inte nå den inte en min häst kan håppa över?? Hur kommer jag över.

du pratar med fågelskrämman.. och då spelar du vad du vill för honom.. men kom ihåg den låten du spelar så ta något lätt

Nivå 0 · Nykomling

hur kommer man in i sandtemplet? man ska ju vara liten men kommer inte in för att de står vakter där... vad ja vet så ska man vara liten för att göra de templet :cry:

24 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

hur kommer man in i sandtemplet? man ska ju vara liten men kommer inte in för att de står vakter där... vad ja vet så ska man vara liten för att göra de templet :cry:

Du måste gå dit som vuxen först och rädda de där byggarna som är fängslade i gerudo fortress, när du gort det så får kan du gå in i öknen och sedan komma till templet. Där får du en låt av Sheik, som du sedan spelar när du bivit liten igen. Då kommer du dit

5 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

du är både lilla å stora link.

PS. min sång var:A A A A A A A ner

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in