dom ja gillar mest e bowser jr och baby mario eller paratroopa
Gubbar
Mina favoriter är ju som sagt Mario och Yoshi... Men dock så är dem inte dem bästa... Det är klart Toad och Toadette har jag märkt.
aa men jag tycker inte man ska ha paren som dom kommer i ALDRIG för då kan man bara få 1 special för dom har samma special
När du säger så där kan man lika väl använda King Boo och Petey Piranha....
aa för dom kan ju få allas specialer
↗ till inläggetNja, tror dock ej att dem kan använda Toad och Toadette´s specialare.. Jag har iaf aldrig fått det med dem...aa för dom kan ju få allas specialer
jag har fått det men den e väldigt sällsynt
NU E JAG ITTE MED MEN TOAD O TOADETTE,S SPECIAL E ITTE ALLS SVÅR ATT FÅ :huh:
aja, ursäkta, jag är inte så klantig så att jag får en specialare varannan sekund....Hinner inte få se alla...
vad menar du med det och snälla sasuke kun skriv inte med caps lock
↗ till inläggetJag menar att jag är långt ifrån nybörjare....vad menar du med det och snälla sasuke kun skriv inte med caps lock
Har nu ett nytt team
Koopa paratroopa med Tåget
Tåget är skit snabb
Koopa/Paratroopa är ju bäst.
↗ till inläggetÄsch vem bryr sig om man ändå alltid ligger 1:a så spelar det inte så stor roll. För då kan man bara få grönt skal, rött skal, banan, frågetecken eller svampaa men jag tycker inte man ska ha paren som dom kommer i ALDRIG för då kan man bara få 1 special för dom har samma special
↗ till inläggetSällan man får svamp... jag får mest bara banan.... :lol: Ibland fakelådorna...aa men jag tycker inte man ska ha paren som dom kommer i ALDRIG för då kan man bara få 1 special för dom har samma special
Lätt Koopa och Paratroopa
Dem är lika bra som Toad och Toadette...=)
Fast deras special gillar jag mer. SKAL POWER!
urgh* Jag hatar dem där målsökande röda skalen.... Dem är riktigt jobbiga... Men på Time Trial är dem lika bra---
jag gillar bowser jr och baby mario eller bowser jr o toad