Jag tror inte att det är så lätt att fly från en polisstation med 6 stjärnor..http://www.my-smileys.de/smileys2/blowingup.gif
Har Någon Fått 6 Stjärnor?
Joo det e bara att kuta som faan :P :lol:
Ja, det går om man fuskar.
nej jag klarar det utan att fuska B)
Min pappa sköt ner en helikopter med en bazzoka en gång,och jag har tat en FBI-bil.Inte så dåligt för att vara 10-åring va?
Din pappa??? :P :D
Förresten har jag tatt ner hundra-tals helikoptrar.. :bah:
Din Pappa??? :lol: Det spelar ingen roll hur gammal man e .. bara man e bra
↗ till inläggetför oss SOM INTE FUSKAR E DET JU BÅDE ROLIGARE OCH MER SPÄNNANDE OCH INTE SÅ j*vla LÄTT <_<
om du inte vill fuska varför e du medlem på fuska.se då??????????????????????????? :bah: :D
↗ till inläggetasså inte :meddum:Men ingen av er kan få det utan något fusk... jag fick nästan det igpr eller hur Ganton ? :P
↗ till inläggetSvårt...hehe :visslar:Din pappa??? :P :D
Förresten har jag tatt ner hundra-tals helikoptrar.. :bah:
Asså bara dra till Area 69 och sno en Rhino, sen dra du över alla polisbilar och all annan skit =) :P P.S vet nån om kan hitta Hunter nånstans ?? D.S
↗ till inläggetFå alla guld i flygskolan eller fuskaAsså bara dra till Area 69 och sno en Rhino, sen dra du över alla polisbilar och all annan skit =) :P P.S vet nån om kan hitta Hunter nånstans ?? D.S
för oss SOM INTE FUSKAR E DET JU BÅDE ROLIGARE OCH MER SPÄNNANDE OCH INTE SÅ j*vla LÄTT <_<
om du inte vill fuska varför e du medlem på fuska.se då??????????????????????????? :bah: :D
Bara för att sidan heter fuska.se betyder inte det att du ska andvända/snacka om enbart fusk. Det är ett forum ochså.
Jag spelar GTA 3 VC och använder bara vapenfusk.... det e skitlätt att få 6 stjärnor! och ibland använder jag tank fusket ochså.... för vigilante missionerna!
Allvarligt?
Det är ju lättare att få 6 stjärnor än att hitta ett ballas gäng. <_<
:lol: :lol: :lol: vill man ha 6 polisstjänor utan att fuska e det så lätt att bara gå inn i militär läger skjuta massor sen dra sen har du förmodligen 6 st de fick ja vet ni att det finn stora missiler som e lösssa i den båten brevid militärlägret :P :D
Spawna bara en tank och bombadera stan så kommer det tankar och militär helikoptrar åt dig . Heheheh inte så roligt. Jag lyckades en gång få 6 stjärnor när jag använde cykeln :D