Det går visst att få 6 stjärnor, och UTAN FUSK!!
Har lyckats flera ggr, men jag hat trötnat på det så nu kör jag med att fuska fram en Rhino, och bara köra över som kommer i min väg. :P
Det går visst att få 6 stjärnor, och UTAN FUSK!!
Har lyckats flera ggr, men jag hat trötnat på det så nu kör jag med att fuska fram en Rhino, och bara köra över som kommer i min väg. :P
Hahaha f*n va kul :D det ska jag med göra :P
Tips: Om du siktar bakåt med den där skjut-grejen så blir det ännu roligare! ^_^
Haha Yeah :D du äger här på fuska Shark ! :P
Hehe..
Tack!! Äntligen får man höra det!! :P :P :P
XD XD XD
↗ till inläggethaha :P :PHehe..
Tack!! Äntligen får man höra det!! :P :P :P
XD XD XD
Jo, Shark du är bra, du är inte n00b heller. :rolleyes:
det mesta ja har fått e 5 stjärnor på vc kommer köpa det snart sa e föt dyrt tycker ja
ja tror ja va nära 6 stjärnor utan fusk två vapen pistol och uzi
↗ till inläggetTack, tycker det samma om dig!! Hjälper mkt, så tack ska du ha! :student:Jo, Shark du är bra, du är inte n00b heller. :rolleyes:
↗ till inläggetok... :blink:det mesta ja har fått e 5 stjärnor på vc kommer köpa det snart sa e föt dyrt tycker ja
ja tror ja va nära 6 stjärnor utan fusk två vapen pistol och uzi
ställ dig i ett hus och skut allt som rör sig :D :P
San Andreas är inte dyrt, men inte Vice City heller, i o försig.. ^_^
↗ till inläggetjag har klarat det för länge sen nu... <_<ställ dig i ett hus och skut allt som rör sig :D :P
↗ till inläggetMed en Rhino? :Pställ dig i ett hus och skut allt som rör sig :D :P
↗ till inläggetNepps Sköt allt som rörde sej! :lol: (sprängde lite med ) :Pställ dig i ett hus och skut allt som rör sig :D
↗ till inläggetDet är bra, kanske lite säkrare om du stod på ett hus tak, eller liknande, men när du väl fått 6 stjärnor så är det roligare om du kör runt med en Rhino. :Pställ dig i ett hus och skut allt som rör sig :D
man asså 6stjärnor på vad :gitarr: <_< :kung: :rambo:
På San Andreas, vad annars??
Läs inläggen oxå kom inte bara med dumma komentarer!! :angry: :bah:
↗ till inläggetAaaa jag ska göra det :Pställ dig i ett hus och skut allt som rör sig
å du Burki.... LÄS! :angry:
man kan dra in på polisstationen i LS så sticker man ner till fängelsegrejerna å så tar man fram en m4/ak47 å pepprar på så får man 6 stjärnor as lätt :cool: sen drar man ut å tar en rhino
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in